Anmeldt 6. februar 2017 via mobile enheter

Dette er et hotell som må besøkes i Singapore. Hotellet har flott arkitektur. Det er som å gå inn i fortiden. Maten og vinen er utsøkt. Baren i 2. etg. fortjener et besøk. Bestill en Singapore Sling. Personalet er i møtekommende.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 966kari_
Simon H, General Manager på Raffles Hotel Singapore, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2017

kjære Kari Ø,

Takk for din vennlige anmeldelse av Raffles Singapore. Jeg er glad for å vite at vårt hotell har levd opp til dine forventninger. Jeg er glad du likte arkitekturen til bygningen som utstråler kolonial sjarm som er unik for Raffles Singapore.

The Long Bar er for øyeblikket stengt på grunn av restaureringsarbeid, men du kan fortsatt nyte vår signatur Singapore Sling-opplevelse på Bar & Billiard Room, det midlertidige hjemmet.

Jeg er glad for å dele det vi har påbegynt på vårt forsiktige og følsomme restaureringsprogram som vil bli gjennomført i tre faser. Fase One begynte den 13. februar 2017, og områder som nå er stengt for restaurering, inkluderer Long Bar, Long Bar Steakhouse, Raffles Courtyard, Ah Teng's Bakery, detaljhandel arkade og bankettfasiliteter. Singapore Sling vil fortsatt bli servert på hotellets Bar & Billiard Room. De andre områdene av eiendommen fungerer som normalt.

Fase to begynner i midten av august 2017, som vil innebære restaureringsarbeid på noen av hotellets suiter. Fase tre begynner slutten av 2017 hvor hotellet vil være helt lukket. Det er planlagt en stor gjenåpning i midten av 2018.

Restaureringen av Raffles Singapore er designet for å sikre at vi beholder det som er så spesielt med Raffles - stemningen, servicen, sjarmen og arven til hotellet. Det er også designet for Raffles Singapore å forbli relevant og særegne ved å flytte med tiden og med sine gjester og tilpasse seg de skiftende behovene til den velbesøkte og Singapores samfunn.

Likevel, takk igjen for dine vennlige komplimenter, og vi håper å ønske deg velkommen snart.

Med vennlig hilsen,
Simon Hirst
Daglig leder
Raffles Singapore

Anmeldt 30. januar 2017 via mobile enheter

Som en reise tilbake i tid.. et utrolig hotel med det beste av service.. det er alltid en ansatt med et smil og som vil gjøre ditt ypperste for deg. Singapore Sling i baren er et must. Spa er helt herlig, men bassenget på taket er min favoritt.. gleder meg til å komme tilbake en vakker dag!

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, 691veronicas
Simon H, General Manager på Raffles Hotel Singapore, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2017

Kjære Veronica S,

Takk for at du skriver som fantastisk anmeldelse av hotellet. Jeg er glad for å høre at du likte hotellets fasiliteter, og at du gjorde det til et poeng å besøke Raffles Singapore og smake på vår ikoniske Singapore Sling, først oppkalt her i 1915. Som deg selv, ser mange verdensreisende å komme til Raffles som A Rite of passage når du er i Singapore.

På Raffles stoler vi på eksemplariske standarder for service og gjestfrihet, og derfor er jeg glad for at du kunne føle det gjennom samspillet med våre dedikerte Raffles kolleger.
Vi håper å ønske deg velkommen tilbake med oss ​​igjen.

Med vennlig hilsen,
Simon Hirst
Daglig leder
Raffles Singapore

Anmeldt 27. desember 2016 via mobile enheter

Å komme inn her var å gå tilbake i tid. Skikkelig kult. Stedet oser av historie og viftene i taket er fantastiske. Vi prøvde singapore sling, summer sling og draft guiness mens vi spiste peanøtter og kastet skall på gulvet. ...som ekte turister

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Petter E
Anmeldt 15. juni 2014

Raffles er en historisk institusjon i Singapore som bør besøkes! Hotellet er helt i særklasse med all den komfort man kan drømme om. Her pusser de solbrillene dine ved bassenget mens de serverer een iskald Singapore Sling. Lunchbuffeten er en opplevelse, og en drink i utendørs- baren om kvelden er herlig!

Dato for oppholdet: april 2014
Takk, Reidar2013
Anmeldt 16. april 2014

Raffles oppfylte alle forventninger! Mottakelsen var strålende, med smil og service!
Suiten vår hadde alle fasiliteter og sengene var store som en liten tennisbane :-)
Legendariske Long Bar var obligatorisk og en opplevelse. Kort sagt, Raffels er en institusjon og må oppleves!

Dato for oppholdet: april 2014
  • Reisetype: Reiste med venner