Ulike måter å oppleve Chinatown på
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Har er det mange lukter og synsinntrykk, veldig mange små sjappa som selger mye av det samme(små krams). Kjøp sånn tørket og grillet i tynneskiver veldig godt. Er ikke noe for barn, blir fort kjedelig for dem

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, 2303kris
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Et fantastisk sted å gå rundt. Dette er noe helt annet enn resten av byen. Food street er fascinerende og gatene med butikker, mye folk og billige priser har sin egen sjarm. Vi hadde et nydelig måltid med Hot pot her Vel verd et besøk

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Har man litt ekstra fritid så kan man gå av et par timer i dette strøket. Morsomme butikker, hvor du kan få tak i alt mellom himmel og jord! Mange fine tekstiler selges også her.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ingun_2017
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Masse butikker med kinesiske varer og restauranter. Her er det mange rimelige spisesteder og det skal godt gjøres å gå sulten. Pent dekorert og mange typiske Kina lukter.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, aleandrab
Anmeldt 9. mars 2018

Hadde en fin opplevelse i Chinatown! Masse salgsboder med diverse tilbud til turister. God mat og drikke var den beste opplevelsen vi satt igjen med. Kort vei med tbane fra sentrum. Anbefales.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 306kaif