Ulike måter å oppleve Night Safari på
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Var på natt safari for 2 dager siden, det ble en lang dag hvor vi var slitne og trøtte da vi kom på hotellet, men alle var enige om at det var en fin opplevelse. Det var lang kø for å kjøpe billett, så anbefaler å ordne dette på forhånd. Vær også oppmerksom på at du booker tidspunkt for inngang, og at disse kan bli utsolgt, slik at du må vente til senere på kvelden før du kommer inn.
Vi startet safarien med en 40 minutters rundtur i åpen bil, med flere stopp underveis der vi ble forklart på engelsk hvilke dyr vi så og litt info om de. Etter bilturen gikk vi på oppmerkede stier rundt i parken på egenhånd.
Spesiell opplevelse å oppleve dyrene i mørke, og bør oppleves.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karenmarieh
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Anbefaler å gå på creatures of the night show, var en del folk når vi var så lang kø til dette, men absolutt verdt ventetiden. Så koselig å kjøre rundt på kveldstid da temperaturen er bedre og ikke minst ser det ut som dyrene storkoser seg. De er ikke innesperret i små bur, og fokuset på dyrevelferd er veldig viktig i denne parken. Mye gøyere å rundt å se på dyr når man ser at dyrene trives.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, 109catrinal
Anmeldt 8. september 2017

Etter en hel dag i den andre dyrehagen, Singapore Zoo, var vi ganske slitne. Og etter å ha stått en liten stund i kø for å komme inn var det fint å sitte ned og se på showet. Showet var sånn passe engasjerende. Etterpå gikk vi for å ta bussrunden. Vi var nok litt uheldige og kom på samme buss som en stor gruppe, støyende kinesere. De jabbet og skravlet høyt, og ødela litt av opplevelsen for oss. Det var likevel en del spennende å se. Men etter en hel dag hvor vi har sett masse forskjellige dyr var vi nok litt mettet. Så da bussturen var ferdig var det ikke mer krefter igjen i barna (10 og 12) til gjøre noe mer, så vi dro tilbake til hotellet. Det er ganske langt tilbake til sentrum, så den bussturen ble lang...

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Discover0507
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Har besøkt nattsafarien to ganger, og hadde det veldig gøy begge gangene! Kjøp billett på forhånd, så slipper du kø. Kjekt for både barn og voksne!

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Marie K
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Det er andre gang jeg besøker Singapore zoo og nattsafari. En kjempekjekk opplevelse og mange søte dyr. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Marie K