Tur i Singapore på kvelden med middag

Bestill på forhånd
fra
USD 101,08
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Long Bar på
Anmeldt 13. april 2017

Long bar på Raffles hotel er verd et besøk. Vi måtte riktignok stå i kø for å komme inn, og drinkene er dyre men det levende miljøet og vissheten om at baren er en rest av det britiske imperiet gjør opplevelsen verd det. Prøv Singapore sling, den var faktisk god!

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Karina H
Anmeldt 7. november 2015

100 år siden de fant opp Singapore Sling i denne baren. Vi måtte teste originalen. Godkjent til de grader. Populær plass for oss turister, preg av samlebånd, høy turnover på klientellet! Høye priser, men husk dette er på en måte en kombinasjon av museum og bar. Artig opplevelse.

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, Giulia2016
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Long bar er ikke laaaang bar. Tvert om. Liten plass hvor det serveres nøtter med skall hvor det er meningen skall skal ryke på gulvet eller alle andre plasser enn i søppeldunken. Ser ikke ut på gulvet. Singapore sling var helt ok, ikke mer. Dyr plass og turist magnet. Vi syns bare det ble dumt og gikk etter en drink. Kjekt å ha vært der, men been there done that.

Dato for opplevelse: juni 2015
1  Takk, Ramsland79
Anmeldt 15. juni 2014

En historisk bar, men litt oppskrytt synes jeg. Det finnes flere andre barer på Raffles som er vel så bra!

Takk, Reidar2013
Anmeldt 1. juni 2014

Long bar på Raffles hotel er bare et must. Her serveres Singaporesling pålöpende bånd. Desverre har dette blitt en turistfelle. Det er ikke hyggelig her da intimiteten er borte. Baren er original og prisen på Singapor slingen er stiv spesielt når man ser hvordan den blir tilberedt.

Takk, ivartina