Singapore Duck Tour

Ulike måter å oppleve Singapore Flyer på
Singapore Duck Tour
113 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2017

Behagelig 30-minutters tur med Singapore Flyer. Utsikten under turen er fantastisk, og man kan se utover byen eller ut mot havet. Vi tok turen midt på dagen, sånn ca 14-15 tida, og det var ingen kø i det hele tatt. Vel verdt pengene.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Starlionleo
Anmeldt 11. november 2016

Utsikten frå største pariserhjul i verden er veldig bra. Me fekk med oss solnedgangen medan vogna var på toppen.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Trehar
Anmeldt 23. februar 2016 via mobile enheter

Dette var flott! Det var ingen kø, og da vi kom opp i hjulet, kunne vi se utover hele byen. Det var en fantastisk utsikt, som var vell verdt prisen!

Dato for opplevelse: februar 2016
1  Takk, hakawa
Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Om du vil se Singapore fra oven er dette stedet. God utsikt over Bay area, Skipene i Singapore stredet, havna og over til Batam. Anbefaler å starte sightseeingen her.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, harryromsas
Anmeldt 24. juni 2015

På de fleste destinasjoner vi har reist og som har et pariserhjul, prøver vi dem. Dette var ganske average ikke noe storartet men gir en fin oversikt over landskapet.

Dato for opplevelse: september 2014
Takk, Tore562