Singapore Mass Rapid Transit (SMRT)
Smidig transport i Singapore

Absolutt å anbefale for å komme seg raskt og smidig rundt i sentrale Singapore. Enkelt å gjøre seg... les mer

Anmeldt 27. februar 2020
TrygAaS
Stavanger, Norge
Godt organisert

Godt organisert. Lett å få hjelp. Lettbetjente billettautomater som tar både kort og kontanter. God... les mer

Anmeldt 17. januar 2020
nyuszikajesper
Bodø, Norge
Les alle 24 122 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Singapore
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Kommer når den skal, går når den skal er rene koster veldig lite, betalte 10 norske kroner for en tur, er trygg og ren anbefales

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, 2303kris
Anmeldt 11. april 2018

Togene er moderne og rene, som alt annet i denne byen. Sikkerhet er godt ivaretatt. Lett å orientere seg. Du kommer deg overalt i byen med de raske og gode togene.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Mirjana R
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Lett å finne frem, godt merker og forklart. Godt utvalg av billetter som passer behovet. Avganger går ofte og det er lett å komme seg frem raskt.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, aleandrab
Anmeldt 23. august 2017

Ofte kan det være litt vanskelig å finne fram i nye byers undergrunnsystemer, men ikke i Singapore! Her er alt veldig organisert og godt skiltet, så man finner lett frem uansett hvor man skal.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Discover0507
Anmeldt 8. august 2017

Vi var i Singapore i tre dager. T-banen i Singapore tar deg veldig mange steder. T-banenettet er stort og tar deg nærme alle attraksjonene i Singapore. Vi hadde først litt problemer med å kjøpe billett. Vi visste ikke om det var billigere med reisekort, eller kjøpe engangsbillett hver gang. Vi endte opp med å kjøpe en engangsbillett for 10 cent, som man kan fylle opp med 6 reiser. Hver tredje reise er 10 cent billigere. Dette funket ganske greit for oss. Eneste vi ikke likte var at noen av automatene ikke tok sedler, og andre bare tok sedler.

Ellers var t-banen veldig ren, sikkert fordi det ikke er lov å spise eller drikke der. Veldig fornøyd.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, tomtom1214