Ulike måter å oppleve Museo Larco på
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Det ble litt museum mens vi var i Peru. Men dette var uten tvil det beste. Så egentlig glad vi dro på dette sist. Her får du hele historien med fantastisk minner fra periodene i beste tenkelig tilstand. Standarden var veldig høy og villaen gir ett mer personlig preg over historien. Er du i Lima, må du dra innom Museo Larco!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Petrusinthehouse
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Vi startet dagen på det antropologiske museet. Veldig interessant museum om mange av de tidlige kulturene i Peru. Deretter fulgte vi den blå streken ungarere og kom fram til Larco museum. Et fantastisk anlegg, fullt av blomster overalt og en nydelig hage med flott restaurant. Museet var innbydende og ikke så stort som det andre. Det har noen få storslagne gjenstander og en del andre. Den spesielle utstillingen av kjeramikkgjenstander av erotisk og seksuellkarakter er artig å besøke.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Anne Marit R
Anmeldt 4. mars 2017 via mobile enheter

Et flott museum i vakre omgivelser. Virkelig flott utstilling der man lærer mye om Peru's historie. Verdt å også gå innom deres utstilling av erotisk keramikk.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, foodworldtravel
Anmeldt 22. september 2016 via mobile enheter

Svært interessent museum i en nydelig gammel villa med et fantastisk hageanlegg. Utstillingen var informativ og ga god oversikt over kulturell utvikling i Peru. Anbefales.

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, astridh435
Anmeldt 9. oktober 2014 via mobile enheter

Jeg og min samboer tok et besøk her da vi så alle god omtale. Det er mye fint å se, men med mindre du er svært interessert i inka-kunst, blir dette raskt kjedelig og ensformig. Billig inngang, og er du student er det halv pris. Forholdsvis lite sted ute, men fint.

Takk, Morten R