Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Agoda.com
ZenHotels.comUSD 89
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Super service, super beliggenhet, super frokost og supert rom.
Da vi ankom hotellet, ble vi tilbudt gratis drikke fra eieren. Rommet var stort og flott, med balkong. Første dagen spiste vi vårt beste måltid i Albania, kalv med en himmelsk albansk rødvin.
Frokosten var fantastisk, de spurte oss om vi ønsket omelett, stekte egg osv.
Dette hotellet anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, OHAUK
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig og meget veldrevet familiehotell. Sentralt i Tirana. Må være Beste hotell i Albania. Mat og vin er vidunderlig. Service er helt topp. Hotellet er vakkert, eierene elsker godt håndverk. Hit kommer vi gjerne igjen og igjen og igjen og igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 950_yvinds
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Super service, store og fine rom, veldig hyggelig og sjarmerende eier. Deilig og rikholdig frokost. Også et fint sted å spise middag. Veldig bra beliggenhet. Mange restauranter i nærheten og en park med yrende folkeliv.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 886elisabeth_
Anmeldt 9. mai 2017

Hotel Dinasty ligg relativt sentralt i Tirana, og er eit fint og hyggeleg bekjentskap. Romma er store, reinhaldet bra og dei serverer skikkeleg god frukost. Servicen er upåklageleg. Wifi'en på rommet er elendig, men han verkar i resepsjonsområdet. Dette hotellet kan anbefalast.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Sigmund M
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk fint sted! Fantastisk hotell, superb mat, vin og kaffe og et vidunderlig fint vertskap! Godt utvalg av vegetar og økologisk mat. Maten laget fra bunnen av. Kan anbefale hotellet på det sterkeste. Sentralt i Tirana. Privat parkering.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 828heidit