“Forferdelig & frossen mat.”
Anmeldelse av ODA

ODA
Vurdert som nr. 35 av 953 Restauranter i Tirana
Kjøkken: Albansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018

Maten var frossen og varmet opp i mikroen. Ble ei så bra i magen etter den såkalte middagen.
Frarådes på det sterkeste. De kan ikke mat på denne restauranten.
Vi ba om grillete grønnsaker vi fikk kokte. Det var kaldt, men det var fluer...

1  Takk, 222Agent

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Dett er et sted som serverer god autentisk albansk mat. Flere spesielle retter av lam.
Vi var litt uheldig medbordet vi satt ved, det var så lavt at det bar unehagelig å sitte der og spise. Men maten var det ingenting å utsette på.

Dato for besøk: august 2018
Takk, AstridNe
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste lam stekt i ovnen og paprika fylt med ris. Veldig godt! De hadde kun tyrkisk kaffe, som jeg ikke liker så godt. Ellers veldig god service og interessante lokaler.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, VeronicaL1156
Anmeldt 18. mai 2016 via mobile enheter

Vi hadde sett oss ut denne restauranten for å prøve noe genuint albansk. Jeg feiga ut og gikk for en pai med base av cottage cheese. Min mer eventyrlystne kompanjong gikk for en rett basert på innvolder av sau. Jeg følte at det var jeg som kom mest heldig ut av dette. Vi var nok rammet av kommunikasjonsvansker så vi ble nok sittende med en rar sammensetting av måltidet. Skulle sikkert hatt noen sideretter til saue retten. Ble litt som å ete kjøttkaker uten poteter, grønnsaker ol. Var veldig lite aktiv kelner. Kunne kommet med forslag til hva som passet. Vi hadde nok bare nikket og sagt ja takk.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, dagsverref
Anmeldt 26. juli 2015 via mobile enheter

God mat og god drikke. Flott lite lokalet med ho Oda som lagde tradisjonell mat! Flott atmosfære og god mat! Lite engelskkunnskaper men det var urelevant. Vil du ha noe ekte albansk drar du hit!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, 761stiner

Reisende som så på ODA, så også på

Tirana, Tirana County

Har du vært i ODA? Del dine erfaringer!