“Helt konge! ”

Happy Bar & Grill Rakovski
Vurdert som nr. 54 av 1 727 Restauranter i Sofia
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Oborishte
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Maten var kjempegod, servert raskt og uten noe stress. Alle servitørene var greie og tror jeg ble spurt sånn 4 ganger om jeg har fått hjelp. De stresser litt når du snakker engelsk, men det ordner seg ganske fort. Kommer tilbake hit om jeg er i byen igjen.

Takk, nikolaibern
DME-HCSC, Manager på Happy Bar & Grill Rakovski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Thank you for the good words. We appreciate our client`s opinion and we are glad that we made you smile.

Be happy!

Best regards,
Happy Bar & Grill

Anmeldt 20. oktober 2016

Noen ganger blir man bare så inderlig skuffet etter et restaurantbesøk. Vi ble anbefalt å spise middag på Happy Bar & Grill, og tok sjansen. Lokalet var stappfullt da vi kom, men vi fikk ordnet et tomannsbord hvor det så vidt var plass for servitøren å passere mellom bordene. Stedet er pregløst og helt uten miljø, bar preg av å være et samlebånd, og passer best for partyungdom. Her var det støy, skrik og skrål, grinete servitører hvor alle så ut til å være programmert av samme person. Maten var imidlertid grei. Jeg spiste kyllinglår med potetmos, og den smakte bra. Min kone fikk en salat, som hun karakteriserer som noe av det bedre hun har spist av salat. men det hører ingen steder hjemme å servere salaten til kona etter to minutter og kyllingen til meg etter ett kvarter. Man ønsker jo å spise samtidig. Da vi ba om regningen, tok det evigheter før den kom på bordet. Da betalte vi og kom oss fortest mulig unna dette stedet.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Arvid H
Anmeldt 21. september 2016

En typisk lunsj plass, greit og enkelt. Var der ved fler anledninger enten for en enkel lunsj eller bare en kaffe eller en pils.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, EspenDafina
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Fint sted med god beliggenhet. Vi var 4 og spiste. Maten ble levert på forskjellig tidspunkt. Første mann ferdig før siste mann fikk mat. Kaffe og dessert ble bestilt. Alle fikk ikke og noen fikk noe annet enn det som ble bestilt. Klage ble dårlig mottatt.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Arvid28
Anmeldt 11. mai 2016 via mobile enheter

God mat, vært å ta turen innom denne restauranten:-) billig:-) Maten kom fort etter du hadde bestilt, noe som er ett stort pluss:-)

Dato for besøk: april 2016
Takk, Stine D

Reisende som så på Happy Bar & Grill Rakovski, så også på

Har du vært i Happy Bar & Grill Rakovski? Del dine erfaringer!