“Beste opplevelse i Beograd”
Anmeldelse av Lorenzo & Kakalamba

Lorenzo & Kakalamba
Vurdert som nr. 38 av 1 951 Restauranter i Beograd
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. september 2021

Et must om du er i Beograd.Fantastisk nydelig mat, behagelig service. Oppmerksomme kelnere som ikke var påtrengende. Beste restaurantopplevelse ever. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: september 2021
Takk, LivMerete

Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

En restaurant med en gjennomført surrealistisk stil. Det finnes ikke maken! Dette stedet må oppleves. Inntrykkene som alle er kunstverk møter deg før du kommer inn og de bare strømmer på. Selv om du kommer igjen og igjen oppdager du stadig noe nytt. I restauranten er du selv midt i kunstverket!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 561steins
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Vi hadde en flott matopplevelse i meget spesielle lokaler her. Maten og servicen var veldig god. Av det mere kuriøse så var det litt spesielt å se julenissen sitte på do :)

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Obotty
Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Våre venner har vært her mange ganger, men for min kjæreste og meg var det første gang. Kreativiteten kjenner tydeligvis ingen grenser på denne restauranten og litt av tiden gikk med til å ta en nærmere titt på interiør og pynt i lokalene. Imponerende! Maten var svært god og ble servert av humørfylte kelnere. På spørsmål fra meg om hvor man kunne kjøpe trøfler i Beograd, svarte vår servitør at han ikke visste. Etter en stund kom han tilbake og fortalte at han hadde sporet opp deres egen leverandør og ga oss kontaktinformasjon. Super service! Hit kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 272Steinar_L
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 12 personer på besøk her en torsdag kveld. Interiøret er spesielt hyggelig, og skaper god stemning. Maten er også meget god. Totalt sett en god opplevelse. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, EinarOslo123

Reisende som så på Lorenzo & Kakalamba, så også på

Har du vært i Lorenzo & Kakalamba? Del dine erfaringer!