“God mat og strålende service”
Anmeldelse av Zavicaj Restaurant

Zavicaj Restaurant
Vurdert som nr. 12 av 1 734 Restauranter i Beograd
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Vi spiste her allerede 2 ganger. Mat er suveren på Zavicaj, og servitørene er effektive, vennlige og høflige. Kyllingsuppe er fantastisk. Lam under sach er enda bedre.
Anbefales, sterkt!!!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Lord C

Anmeldt 28. august 2017

Da vi så at denne restauranten lå på Tripadvisors topp 10-liste over restauranter i Beograd og samtidig lå i nærheten av hotellet vårt, endte vi opp med å spise her to ganger. Første dagen spiste vi "Mixed meat Zavicaj for two persons", som besto av hele 1,5 kg kjøtt av ulike slag, heriblant grillspyd, pølser og kjøttstykker tilberedt på serbisk og/eller balkansk vis. Alle typene var saftige og gode! Det hele ble servert med pommes frites, men uten noen form for grønnsaker eller saus, noe vi senere skjønte at man i så fall måtte bestille ved siden av. To dager senere kom vi tilbake, denne gangen prøvde vi Karađorđeva šnicla, som best kan forklares som en slags avlang Schnitzel, med panering utenpå og kjøtt og kajmak (et slags syrlig melkeprodukt) inni. Sistnevnte ingrediens faller muligens ikke i smak hos alle, men personlig synes jeg det var kjempegodt! Denne ble også servert med pommes frites, samt en remuladelignende dipp.

Restauranten ligger i en bakgate som går parallelt med en hovedvei. Den har ikke uteservering, men lokalet er lyst og trivelig, med serbiske/balkanske kunstgjenstander o.l. på veggene. Tallerkener, ølmugger, askebeger osv. var spesielt laget for denne restauranten. De ansatte var meget hyggelige, og det samme var prisene, først og fremst sammenlignet med norske priser, men også sammenlignet med andre steder vi var på virket prisene lave, eller i alle fall ikke over middels. Dersom man er ute etter serbisk lokalmat, uten noe jåleri, er dette stedet!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Anders C
Anmeldt 2. desember 2016

Fikk heldigvis et ledig bord. Artig interiør. Hyggelige servitører. Godt utvalg på menyen. Selv om stedet var fullt , var ikke støynivået plagsom. Eget avdeling for gjester som ville røyke. Maten vi bestilte smakte fortreffelig og meget rikelig porsjonstørrelse. Meget bra middag for en rimelig penge.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, E8995WZirenem
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Fantastisk, alle rettene var fantastiske, både lam, kalv og fisk. Vi er veldig godt fornøyd, særlig også med servicen - alt dette før regninga kommer og desserten.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Jan Anders F
Restoran_Zavicaj, Manager på Zavicaj Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2016

Dear guest,

Thank you for choosing our restaurant, we are glad that you enjoyed your visit.

Kind regards,

Mangement team of restaurant Zavicaj

Anmeldt 8. juli 2015 via mobile enheter

Vi ble møtt av en veldig hyggelig dame. Spiste frokost her, det smakte veldig bra! Kjempe koselig sted, god atmosfære og veldig god mat og god service.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Karoline Ø
EtnoRestoran Z, Manager på Zavicaj Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2015

Dear guest,

May we take this opportunity to thank you for leaving us the review. It was our pleasure having you as a guest, hope there will be more chances for you to visit us.

Kind regards,

Management team of restaurant Zavicaj

Reisende som så på Zavicaj Restaurant, så også på

Har du vært i Zavicaj Restaurant? Del dine erfaringer!