Halvdagstur fra Skopje: Tusenårskorset og Matka-juvet

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Millennium Cross på
Anmeldt 4. oktober 2018

mange byer med en liten fjell topp har en eller annen transport opp. Grei nok gondol men alt på toppen var litt ut datert . Men gåturen ned på stier var en veldig bra

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Gunnar F
Anmeldt 8. september 2018

Millennium Cross er en gigantisk stålkonstruksjon som du ser uansett hvor du er i Skopje. Fra halvveis oppe i fjellsida kan du komme til toppen med den taubane. Der er det flott utsikt over Skopje og landet rundt, men selve korset kan du like gjerne se fra byen - og helst når det er mørkt.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Gunnar Inge L
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Dette er jo et must å besøke på grunn av utsikten, men det er et stort men....
Det flyter av søppel og deh er ikke bare for denne attraksjonen, men generelt er det en utrolig dårlig holdning når det kommer til å tavare på vår fremtid.
Dette kommer til å ødelegge mye for fremtidig utvikling av et ellers godt utgangspunkt/turistmål. En annen "utfordring" er hensynsløs røking ovet alt også inne på restauranter og offentlige steder.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Geir Martin A
Anmeldt 10. mai 2017

Dette gledet vi oss til - å ta en heis til utsiktspunktet i Skopje. Vi kom en mandag, og da var banen stengt. Vi endte med å gå opp. Det var svært bratt, men flott tur. En fantastisk utsikt på toppen. Dette bør du få med deg om du besøker Skopje.

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, Borthe
Anmeldt 8. mai 2017

Verdt et besøk. Ta buss nr 25 (Rød Londonbus) så slipper dere å blir lurt av en taxi sjåfør eller begi dere ut på en endeløs gåtur oppoverbakke. (bussen var forresten gratis) Det er morro med gondolbane, i tillegg var det billig. På toppen venter en restaurant og en fantastisk utsikt over Skopje.

Dato for opplevelse: mai 2017
2  Takk, Morten F