“Lurt av taxisjåføren, men maten veide opp.”
Anmeldelse av Restaurant Asia

Restaurant Asia
Vurdert som nr. 201 av 581 Restauranter i Split
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten hadde ikke blitt oppdaget hvis jeg ikke hadde blitt anbefalt av en taxisjåfør. Plasseringen var litt ut av sentrale Split. Men, men for en deilig mat. Meny kartet var også rikelig (mye å velge mellom) og for en billig penge ble vi begge stappmette 245,- Kuna (måtte få restene med oss til frokost) Det er ok at vi ble lurt av taxisjåføren (betalte overpris for den 140 ,- Kuna, når betjeningen på restauranten ordnet taxi tilbake for 23,- (men han anbefalte tros alt restauranten til oss)

Takk, Roy-Arne N

Anmeldt 28. juli 2019

Vi ankom sent til Split og restauranten var åpen sent og tok i mot ordre for 5 rett i forkant av kl 23. For vegetarianere var menyen begrenset. Det var enighet om at maten var ganske så salt, som følge av mye soyasaus... Servitøren virket ikke så profesjonell, siden hun lonlg fniste endel av våre spørsmål, selv om engelskkunnskapene var ok. Vi bestilte til slutt fritert is til dessert, der en av oss fant et hår i isen. Ingen beklagelse fra servitøren da vi konfrontert henne. Alt i alt, ikke fornøyd!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, VikasS1606
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi var en familie med 6 personer som spiste her. Veldig god mat til en rimelig penge.
Personalet kunne vært noe mer oppmerksom og lokalene mer innbydende, men alt i alt en meget positiv matopplevelse!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Oyvind R
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Vi spiste 2 ganger på denne plassen i løpet av en uke. Veldig god mat og rask servering. Vi var 7 personer og alle var fornøyd. Rimelig var det også!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 248ninaj
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Kelner var rask med drikke. Dem var rask med maten. Det er lenge siden vi har spist så god mat. Alle var fornøyd med det dem bestilte. Anbefales

Dato for besøk: august 2017
Takk, Jon Magne P

Reisende som så på Restaurant Asia, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Asia? Del dine erfaringer!