“Perfekt mat og service/-)”
Anmeldelse av Konoba Fetivi

Konoba Fetivi
Vurdert som nr. 21 av 401 Restauranter i Split
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Sjømat, Kroatisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13 juli 2017 via mobile enheter

Fikk en god (men kanskje litt stor) forrett. Og nydelig biff og tunfisk til hovedrett. Men, da vi begynte å bli Mette, så klarte vi kun spist kjøttet. Så, mye mat for pengene, hyggelige priser. Hyggelig interiør, betjening. Anbefales.

1  Takk, Reidar O
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 9 juni 2014

Veldig koslig restaurant, og vi tok anbefalingene som sett av tripadvisor, og lot kelneren mer eller mindre bestemme hva vi skulle spise. Fisketallerken for to personer ble valgt, og fisken var perfekt grillet, og meget smakfull! Regningen var det heller ikke noe å si på, kan forstå at man kan bli usikre på prisen, men kg pris står spesifisert på menyen, og vår regning ble mindre enn forventet. Det kan argumenteres for at det er litt dyrt med tanke på Splits snittpriser, men for kvaliteten man blir servert, er det ikke mye å si på prisen. Alt i alt en god opplevelse, ikke perfekt, men veldig bra, spesiellt sett utifra andre restauranter i Split. Svært koslig å sitte ute, med lokale som sitter langs benken inntil veggen, og bidrar til en flott atmosfære

Takk, Fredrik B
Anmeldt 24 oktober 2013

Liten, men koselig restaurant i Split restaurant strøk. Inne servering ned en trapp til et koselig lokale med kun 5 bord. Også uteservering ved små bord på fortauet. Spennende meny med mye godt. Vi var der 2 ganger om kvelden, uten å få plass, men fikk til slutt lunsj der siste dagen. Utmerket service og herlig mat. Kan absolutt anbefales.

1  Takk, Tor L
Anmeldt 30 juli 2013 via mobile enheter

Etter en lang interrailtur i østeuropa med varierende mat endte vi opp på dette fantastiske stedet. TA-anbefalingene viste seg å stemme. Uovertruffen fisk, trukket rett fra havet den samme dagen. Servitøren viste oss dagens fangst før vi valgte fra menyen, og han kunne utførelig fortelle om hver fiskesort; om dens smak, konsistens og kvaliteter. Det var åpenbart at vi her burde følge husets anbefalinger, så vi fikk nydelige hvitvinsdampede blåskjell til forrett, en stor hovedrett bestående av fore forskjellige typer fisk, og en nydelig hjemmebakt strudel til dessert, bakt av en gammel kone, som var frisøren til resturantens eiere. Utsøkte råvarer, enkel og delikat tilberedning og ikke minst, eksepsjonelt bra sørvis. Atmosfæren var så bra at ei jente på nabobordet spurte om hun fikk ta et bilde sammen med servitørene, til alles store begeistring. Sørg for å bestille bord i god tid, da dette er et lite sted som er på gastronomikeres lepper i Split!

Takk, Svein Olav M
Anmeldt 17 juli 2013

Vi skulle ha fisk, men hvilken? Kelneren presenterte ett utvakg rå fisk på ett fat og forklarte nøye de ulike retter. Vi falt for en nyfanget tunfisk på 14 kg, som vi hadde lyst å smake på. Det ble et nydelig måltid, ja, nesten som ett biffmåltid. Konsistensen og retten var helt prima, og vinvalget ble også særs godt selv om det var en relativt rimelig vin. Hyggelig sted med proffe folk som kan fisk og skalldyr. Anbefales; husk her det få bord. Bestill i tide.

Takk, Jørgen L

Reisende som så på Konoba Fetivi, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Konoba Fetivi? Del dine erfaringer!