“Take a good look at your recipe// overpriced and tasteless// 50 minutes waiting for food”
Anmeldelse av Big Macho Food Fine

Big Macho Food Fine
Vurdert som nr. 515 av 580 Restauranter i Split
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Obs obs, husk å sjekk nøye hva du betaler for. 2 ganger fikk vi feil i kvittering ! Mat til familien ok, men Scampi 6 stk 22 euro , smakløse ! Mojito drink to much Lime - overpriset

Takk, 143jannices

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Etter 1 time og 30 min har vi ikke fått mat.
Måtte gå i baren for å bestille mer drikke.

Kan hende maten er god men den kom ikke!!

Ikke spis her!

Ikke sinna bare veldig veldig skuffet..

Dato for besøk: august 2019
Takk, 231cato_
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Litt dyrt, men god mat. Ble meget skuffet over vannet. Det var dyrt og kom i Romerquelle flasker. Men det kjentes ut som springvann. Det vannet vi bestilte var ikke det vi fikk!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Odyssey52490649561
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Helt utrolig elendig. Maten kom alt for sent og 2 av forrettene manglet.
Når de kom var endel uspiselig
Kelneren svettet så da dryppet både i glass og på mat.
Måtte la maten ligge og bare stikke

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Moe3440
Anmeldt 13. september 2016

Mye av maten i Split er inspirert av det Italienske kjøkken. Denne restauranten lagde faktisk pizza som i Italia. Jeg har vært både i Roma og Venezia, og disse hadde pizza på nivå med Italia. Veldig fornøyd.

Vi var 3 som spiste pizza, og et barn som spiste spagetti carbonara. Sistnevnte var visst så som så, den mamma lager var visst bedre... Men pizzaen var som sagt kjempe god!

Fornøyd også med servicen, de var oppmerksomme og raske. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: september 2016
Takk, HegeNilsen

Reisende som så på Big Macho Food Fine, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Big Macho Food Fine? Del dine erfaringer!