“Kommer tilbake”
Anmeldelse av Portofino

Portofino
Vurdert som nr. 4 av 581 Restauranter i Split
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Med ostetallerken til forrett og Risotto og Tuna til hovedrett klarte vi ikke dessert. Så det var nok mat. Og god mat. Irish coffie var meget godt.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, UnnS11

Anmeldt 31. august 2019

Dro hit for å spise middag to ganger. Begge gangene veldig fornøyde. Servicen veldig bra, og maten veldig god. Vi spiste blant annet tapasfat, risotto, pasta og fisk.
Noen andre på bordet vårt prøvde calamari (filled baby squid), som ikke var å anbefale.

1  Takk, 249magnuss
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

En veldig fin og profesjonell restaurant. Det var dessverre fullt ute da vi ankom, men vi fikk en koselig plassering inne. Jeg spiste T-bone steak og det smakte veldig bra. Kjøttet var perfekt stekt. Servitøren var veldig profesjonell og passet alltid på at vi hadde det vi skulle. Skulle ønske vi fikk bord ute, men alt i alt en veldig god opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
Takk, oeknudsen
Anmeldt 28. juli 2019

Portofino er en superhyggelig restaurant med utrolig flinke og serviceinnstilte ansatte som virkelig får deg til å føle deg velkommen. Kjempegod mat og vin i en hyggelig atmosfære gjorde kvelden vår til en av de beste i Split :) kan varmt anbefale å spise her.

Takk, fridusn
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk service. Du føler deg velkommen og spesiell.
Forret var utmerket med lokal ost og spekeskinke.
Hovedrett var like bra. Raskt , effektivt og 100% alt sammen.
Desserten var himmelsk. Bildet av dessert med fin bakgrunn.

1  Takk, Moe3440

Reisende som så på Portofino, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Portofino? Del dine erfaringer!