“Anbefales, husk å bestill bord.”
Anmeldelse av Ćiri Biri Bela

Ćiri Biri Bela
Vurdert som nr. 4 av 581 Restauranter i Split
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Herlig plass, vi ble møtt av hyggelig kelner som anbefalte flott vin til våre retter. Til forrett hadde jeg geitost, hovedrett risotto med fisk. Vi avsluttet med å bestille nytt bord uken etter.

Dato for besøk: september 2021
Takk, arvidf2015

Anmeldt 13. oktober 2019

Vi gjestet stedte i oktoktor 2019 - Maten er god den, og personalet hyggelig. I forhold til de veldig gode kritikkene på Tripadvisor var det imidlertid en liten skuffelse.
Forventningene var vel litt høye.

Stedet bærer også preg av at det ikke er lokale som bruker det - tror jeg . Men det er slett ikke noe dårlig valg.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, olufb2017
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig koselig spiseplass i Split. Hyggelig betjening og veldig god mat. Mye å velge i
Vi bestilte bord til neste kveld så snart vi var ferdige å spise

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, solveigk545
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Meget god mat, stor meny med masse forskjellige lekre retter. Hyggelig servitører og effektiv servering

Dato for besøk: september 2019
Takk, Kunstliv
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk bakgård, sjarmerande og imøtekommande personal, og nydelig mat! Ein kan lett finne noko som tilfredsstiller både kjøtt, sjømat eller vegetar ønske.
Kan også varmt anbefale den heimelaga iskremen.
Uten tvil den beste restaurant opplevelsen denne ferien :)

Dato for besøk: august 2019
Takk, 123bfo

Reisende som så på Ćiri Biri Bela, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Ćiri Biri Bela? Del dine erfaringer!