“Hyggelig lunch.”

Vurdert som nr. 194 av 581 Restauranter i Split
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant i historiske omgivelser i Split. Spiste en nydelig pastarett med trøffel og skinke. God service og fine priser.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, OnAir580812

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Ventet i 40 min på maten. Grei pizza, men dårlig service på alle måter. Kelner var i dårlig humør, regningen kom veldig sent, akkurat som maten. Det eneste som var bra var vifte i parasollene, chill i varmen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Anette B
Anmeldt 8. juni 2017 via mobile enheter

Et av mange sjarmerende spisesteder i gamlebyen. Vi ble sittende ute, dvs i den smale gata. Hyggelig og rask betjening, og god mat. Vi spiste begge vegetarpizza, og ikke noe problem å få tilsatt hvitløk. Ganske dyrt i kroatisk målestokk, men det er gjengs på mange av spisestedene i området. Fin opplevelse, kan anbefales

Dato for besøk: juni 2017
Takk, benten2017
Denis O, Guest Relations Manager på Restaurant Posejdon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2017

Dear, thank you for your kind review!
We hope to see you again :)

Anmeldt 24. mai 2016

Sjarmerende restaurant i de trange gatene i Split. Vi spiste nydelig sjømatrisotto. Hyggelig service.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, 840marites
Denis O, Guest Relations Manager på Restaurant Posejdon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2017

Dear, thank you for your kind review.

Anmeldt 30. juli 2015 via mobile enheter

Etter en rundtur i gamlebyen, stoppet vi på Reaturant Posejdon for en rask lunch. Vi ble henvist til et bord i ly for solen (det var svært varmt den dagen). Jeg bestilte en "baby beef fillet salad" den var god, men ikke eksepsjonelt god. Langs etter kanten var det balsamico saus. Den smakte også godt. Vi fekk servert brød til, men dessverre manglet flasken med olje. Siden det var vanskelig å få kontakt med betjeningen, ble brødet spist uten olje på. Toalettene (som lå i kjelleren i huset), var rene. Selv om det var småting å sette fingeren på (som manglende olje, sen respons på betjeningen), vil jeg allikevel anbefale restauranten.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, AndersZorn
Denis O, Guest Relations Manager på Restaurant Posejdon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2017

Dear, thank you for your review.

Reisende som så på Restaurant Posejdon, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Posejdon? Del dine erfaringer!