“Svært skuffende”

Vurdert som nr. 449 av 536 Restauranter i Split
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

En svært skuffende opplevelse! Det tok lang tid før bade mat og drikke ankom bordet. Når maten endelig ankom, var den lunken og smakte akkuratt samme som resten, selv om vi hadde bestillt forskjellige retter. Kjøttet var seigt, ukrydrett og for mye stekt. Når regningen ankom ble vi også belastet for "cover". Styr unna dette stedet om en ønsker en god matopplevelse i Split.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Lilli S

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Dårlig mat, elendig service, ikke verdt ei eneste krone, vannet måtte drikke fra flaske pga skitne glass. STYR UNNA!!!!! Verste opplevelsen sålangt i Split.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 952magnusr
Anmeldt 5. august 2019

Helt elendig service!!! Så ut som samtlige av kelnerne hatet jobben sin, hatet mennesker og hatet å trekke på smilebåndet. Veldig vanskelig å få kontakt med, og jobber ekstremt tregt. Når vi spurte om mat de hadde glemt å servere oss, som var bestilt i første bestilling, vimset kelneren vår bare rundt og vi måtte be flere ganger før vi faktisk fikk f eks brød til suppa, og igjen smør til brødet!! Ikke noe særlig imponerende mat, tomatsuppa var lunken og brødet var noe man heller mater fugler med enn å servere på restaurant. Veldig tørt. Vær også obs på at de lurer til seg mer penger enn de skal ha. Kvitteringa var skrevet på slurvete kroatisk, og sluttsummen var høyere enn vi regnet oss frem til. Forsøkte å få kelneren til å forklare hva som stod og sa det så ut til å være noe feil, men han ramset det opp veldig fort og gikk vekk rett etter. De tar til og med betalt for SMØR til brødet, hehe. Regningen ga fortsatt ikke mening, men vi var drittlei, betalte og gikk. Nei huff, bare å styre unna dette stedet!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, victoriajm1
Anmeldt 3. august 2019

Jeg kommer ikke på noe annet ord enn 'smakløst'. Min samboer og jeg bestilte mozzarellafylte kalvestykker. Det vi fikk servert var en leksjon i hvordan ikke å både servere og tilbrede kjøtt.
Det så like grått og kjedelig ut som det smakte. Et par poteter og squash slengt tilfeldig rundt på tallerkenen hjalp heller ikke på hverken inntrykket eller smaksopplevelsen.

Styr unna, og gå gjerne på restauranter i gatene utenom promenaden. Det redda i det minste kvelden vår.

Dato for besøk: august 2019
Takk, tommyfjoera
Anmeldt 31. juli 2019

4 personer spiste middag her, 3 med forrett.
Forretten ok men drikke kom ikke før vi var ferdige med denne.
Ved servering hovedrett måtte vi vente på bestikk, hovedrettene var smakløse og er vel den dårligste maten vi har spist på lenge. bestilt saus hadde de ikke, erstatning smakløs. Vi spiste biff, lammecarre, tunfisk og sjøkreps, eneste positive var vel at biffen var greit stekt, sjøkrepsen var ikke vasket av sanden på alle.
Vår kelner prøvde vel men men resten hadde det ikke travelt.
Så oppsummert: dårlig service, dårlig mat og frarådes å spise her.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, brateningvar

Reisende som så på Restaurant Hotel Adriana, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Hotel Adriana? Del dine erfaringer!