“Rett og slett trivelig. ”
Anmeldelse av Konoba Marjan

Konoba Marjan
Vurdert som nr. 18 av 401 Restauranter i Split
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Sjømat, Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 12 august 2017 via mobile enheter

En liten fiskerestaurant med begrenset meny. Dagens fangst vises før du bestiller. Noen av rettene var ikke tilgjengelig fordi de manglet råvarer. Hyggelig betjening.

Takk, Matvrakene
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 27 juni 2017 via mobile enheter

Vi har vært på restauranter i hele Split og denne var den beste vi prøvde. Super service og nydelig biff og sjømat.

Takk, Torstein E
Anmeldt 1 juni 2016 via mobile enheter

Vi ankom restauranten uten reservasjon, måtte vente ca 15 min på bord! Fikk helt topp service hele veien Dagens fangst ble vist frem og fortalt om, vi valgte en nydelig dypvannsfisk som ble anbefalt som den beste for dagen Dette er ingen "fancy" restaurant, men overlegne på fisk Kan virkelig anbefale denne til fiskeelskere

Takk, Ankimor
Anmeldt 16 august 2015

En fantastisk liten restaurant. Dagens fangst på menyen. Har aldri smakt så god tunfiskbiff før! Helt nydelig!

Takk, Eline H
Anmeldt 3 juli 2015 via mobile enheter

Spiser normalt aldri fisk ute, men jeg lot meg overtale av min kone til å prøve lokal mat. Ble meget positivt overrasket over maten. Fiskeretter for to anbefales på det varmeste. Flott service. Anbefales!!

Takk, Stig J

Reisende som så på Konoba Marjan, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Konoba Marjan? Del dine erfaringer!