Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Ypperlig service, vennlig betjening, og en fantastisk plass for en vennegjeng, eller familie på ferie. Delikat frokost buffé, og omelett lages på bestilling. Vi vil fremheve den koselige frokostplassen!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, larshenriks2013
Anmeldt 23. juli 2017

Anbefales på det varmeste, varme hyggelig mennesker som ikke vet hva godt de kan gjøre for deg, deilige frokoster inne eller ute i en fantastisk hage. Lite men hyggelig basseng, kort vei til flott sandstrand, og gratis parkering, gangavstand til sentrum, Et meget hyggelig opphold!!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, DagJohansen
Anmeldt 1. oktober 2016 via mobile enheter

Nå har vi funnet "vårt" hotell i Split. Perfekt beliggenhet; 20 min. spasertur fra Gamlebyen, 5 min. fra sjøen/badestrand samt minutter å gå til flere gode restauranter....hvis du ikke vil spise på hotellets restaurant, faktisk en kjempegod restaurant som mange som ikke bor på hotellet besøker. Rommene/suitene er store, rene og holder god kvalitet, mange med sjøutsikt. Frokosten også god, inntas innendørs eller i "oasen" utendørs! Alle som jobber på dette familiehotellet burde fått skryt hver og en.......vi følte oss veldig velkomne! Topp service fra vi kom og til vi dro. For å slutte med begynnelsen, vi har funnet "vårt" hotell for neste Split- besøk!

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, Per Erik E
Anmeldt 15. august 2016

Ønsker man å bo litt utenfor det travleste sentrumet av Split, er Boban et flott alternativ. 10 minutter å gå ned til stranda, eller 20 til sentrum, er absolutt overkommelig. På kveldstid er det dessuten ingen grunn til å lete land og strand etter en god restaurant. Hotellets tilbud er vel verdt å ta med seg. Hyggelig atmosfære og flott mat! Med bare 11 rom på stedet, er det lett å komme i snakk med de som jobber der - om man ønsker det. Bassengområde og god frokost med service, teller også positivt. Et godt valg!

Romtips: Ulike rom, alle med et visst særpreg.
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Hamaringse
Anmeldt 13. oktober 2015

Vi ble utrolig positivt overrasket over dette hotellet. Det ser kanskje ikke så veldig spennende ut fra utsiden, men det er en perle! Fra det øyeblikket vi kom inn i resepsjonen følte vi oss velkommen og ivaretatt. Betjeningen her er fantastiske. Og det gjelder for alle som jobber her. Vi hadde bestilt rom med balkong. Rommet vært var helt perfekt. Stue, gang, soverom og bad. Alt smakfullt innredet, og veldig rent! Gode senger og kjempestor dusj!
Til frokost lager betjeningen omelett eller annet til deg etter ditt ønske. Restauranten er kjempekoselig med masse plass både inne og ute. Vi spiste en middag her også, og var super fornøyd. Mat og vin var veldig bra, men det var hele atmosfæren og stemningen som gjorde kvelden helt perfekt! Hotellet ligger noen minutters gange til nærmeste strand. Det ligger også endel fantastiske restauranter rett i nærheten. Inn til gamlebyen i Split, er det fint mulig å spasere, men jeg vil anbefale taxi.Tusen takk til betjeningen på Boban for at dere bidro til å gjøre vårt opphold i Split minneverdig! Håper vi snart kommer tilbake.

Romtips: Alle rom er individuelt og smakfullt innredet
Dato for oppholdet: august 2015
  • Reisetype: Reiste med venner