“Bra!”

Vurdert som nr. 15 av 402 Restauranter i Split
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 16 september 2017 via mobile enheter

Kjøpte grillfat med forskjellig kjøtt. Veldig bra tilbredt, men retten kom med lite tilbehør. Servitøren anbefalte en god rødvin og følte opp bra under hele middagen.

Litt lite tilbehør.

Takk, morty g
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 10 september 2017 via mobile enheter

Vi kom nok på en uheldig dag.
Et meget stort russisk selskap på ca. 30 stykker merkes meget godt både på servicen og på lydnivået.
Vi var ikke imponert over biffen som var noe selgere enn forventet og ikke stekt som bestilt. Syntes heller ikke at den foreslåtte vinen var den beste.

Takk, Bjorn_F631
Anmeldt 9 september 2017 via mobile enheter

Innbydende sted med god mat og ok service. Store porsjoner når du bestiller kjøttretter. Effektiv betjening og lite ventetid.

Takk, Sylvi S
Anmeldt 1 september 2017 via mobile enheter

Lett tilgjengelig i en lomme ved den store gågata. Mange ulike avdelinger å velge i, fra den litt støyete ut mot gata, til det innerste rolige gårdsrommet. God mat. Hyggelig vertskap. Ok prisnivå. Live musikk. Vi droppet innom en kveld, og fikk bord med en gang, selv om det var masse gjester der allerede.

Takk, joklev
Anmeldt 4 august 2017 via mobile enheter

Ypperlig biffmåltid som avsluttet vår ferie i Split. Veldig hyggelig betjening og perfekt stekt biff!

Takk, Marieh1991

Reisende som så på CHOPS GRILL Steak & Seafood, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i CHOPS GRILL Steak & Seafood? Del dine erfaringer!