“10/10”

Vurdert som nr. 12 av 580 Restauranter i Split
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk! Helt ok pris len hvis du skal ut å kose deg bryr man seg ikke om det! Mat, service og drinker var 10/10! Ivana var helt fantastisk servitør som tok vare på oss hele kvelden! Rating 10/10

Takk, Travel08520988371

Anmeldt 25. juni 2020

Bestilte bord da vi var en større gruppe. Restauranten har god kapasitet. Super mat men litt krøll med servering og betaling.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 933stianl
Anmeldt 24. oktober 2019 via mobile enheter

Etter en ukes ferie i Kroatia avslutter vi siste middagsmåltid her og angrer ikke! Knall god biff, anderett med masse gode smaker god vinanbefaling.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Solrun Marie J
Anmeldt 15. oktober 2019

Var innom her og skulle spise middag. Fikk bord med en gang. Fikk fantastisk mat, fantastisk service og hyggelig personale. Rett og slett fantastisk. Dette stedet er absolutt verdt et besøk..

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Pettersen1976
Anmeldt 4. oktober 2019

Hit skal man gå hvis man vil på en typisk europeisk restaurant. God mat, gode priser og alt fungerer knirkefritt, men det mangler sjarm. Kelnerne er litt for perfekte, etter vår smak. Vi var en gruppe på seks, og to bestilte en delingsrett for to med diverse kjøtt. Det hadde holdt til alle seks, en kjempestor porsjon. Flott biffsted med innholdsrik vinliste.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Mette H

Reisende som så på CHOPS GRILL Steak & Seafood, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i CHOPS GRILL Steak & Seafood? Del dine erfaringer!