“Hyggelig sted, delikat mat, men smakene stod ikke helt til forventningene”
Anmeldelse av Uje Oil Bar

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Kroatisk, Vinbar
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Dette er 4. gangen vi besøker denne koselige restauranten og vi har alltid fått god mat, men samtidig følt at den har manglet det lille ekstra. Stedet er hyggelig og med en god atmosfære. Rettene er flott og delikat anrettet, men smakene står ikke helt i forhold til forventningene. Pluss for kreativitet og utseende, men jeg anbefaler at kjøkkenet fokuserer mer på smakene og kvaliteten på retten.

1  Takk, Yohanz1
UJE oil bar, General Manager på Uje Oil Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hi Yohan,

Thank you for your open and detailed review. We will make sure we look into which dishes you had, and what possibly could have went wrong with them.
Thank you for being our frequent visitor, we deeply appreciate it.

Kind regards,
Uje Oil bar

Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Vi fikk oss nye matopplevelser med kombinasjoner av oljer og fantastisk mat. Servitøren, som var en meget hyggelig dame, kunne mye om maten og drikken som var på menyen. En svært hyggelig opplevelse toppet seg med hjemmelaget is til dessert, anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 740vildes
Anmeldt 31. august 2019

Gikk innom stedet hvor vi ble møtt av en hyggelig servitør. Fikk bord, og bestilte oss antipasti til forrett. Kom også med brød med god olivenolje. Til hovedrett hadde vi pasticada, som var meget god.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 249magnuss
Anmeldt 3. august 2019

veldig god service og god mat
Bord bør bestilles på forhånd
eneste minus var at rettene kunne vært forklart men ikke noe stort problem
Anbefales

Dato for besøk: juni 2019
Takk, brateningvar
ujeoil, Guest Relations Manager på Uje Oil Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Dear brateningvar,

thank you for your great feedback! We'll make sure to explain our dishes a bit more, but the waiters are always there and they'll gladly answer all your questions about the menu.

Hope we'll see you again!

Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, tapas style. Her går det mye i olivenolje, de selger også olje, salt m.m. Har også en butikk lenger ned i byen. Er ikke superglad i olivenolje, men ble nesten omvendt, tapanade og t.o.m is med olivenolje, supergodt. Har både ute og inne servering, spiste lunsj her.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, 10Derten
UJE O, Guest Relations Manager på Uje Oil Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2019

Dear 10Derten,

thank you for taking time to write us a feedback. We love to know you had a good time at UJE oil bar!

Best regards

Reisende som så på Uje Oil Bar, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Uje Oil Bar? Del dine erfaringer!