“Topp frokost”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Sjømat, Kroatisk, Kafé
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 20 juli 2017 via mobile enheter

Veldig bra frokost! Barna fikk granola og yoghurt med masse frukt til, og vi voksne nøt de større frokostrettene på menyen. Anbefales!

Takk, Marte A

Anmeldt 16 juli 2017 via mobile enheter

Stor og god frokost :)

Vi har prøvd noen andre frokoster i Split, men denne har vært den beste. Ordentlig organisert og rask servering. Nydelig ferskpresset appelsinjuice :)
Frokost ca 100 kn + drikke. Litt dyrt, men verdt det for en ordentlig frokost, alt annet har vært dårlig.

Takk, Martin G
Anmeldt 13 juli 2017 via mobile enheter

Vel møtt av en hyggelig dame da vi var litt usikker. Fikk bord med engang! Super gode drinker, hyggelige servitører, super smart med en knapp på borde som tilkalte en servitør hvis vi trengte noe. Frisk og god ostekake

Takk, Christina H
Anmeldt 3 juni 2017

Flott sted, kjempegod mat og god service. Vi spiste tidig frokost før vi skulle reise hjem. Vi var 4 stk.og vi bestilte forskjellige ting fra menyen. Alle var fornøyd.

Takk, Jenny H
Anmeldt 2 juni 2017 via mobile enheter

Perfekt sted. Hyggelig betjening og atmosfære. Nydelig mat. Super gode og spennende cocktails. Utsøkt dessert. Vil anbefale dette stede til alle.

Takk, Edda R

Reisende som så på Brasserie on 7, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Brasserie on 7? Del dine erfaringer!