TripAdvisor

Kjøkken: Sushi, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelige folk som serverte oss! Anbefales :D kommer gjerne tilbake neste gang vi besøker split!

Dato for besøk: august 2019
Takk, emmawQ4292VE

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte litt av det meste av de forskjellige typene de hadde, og alt var helt topp! Kjempe service av servitør som fikset et par spesialiteter som ikke var på menyen og tilhørende vin. Alt var magisk! Anbefales på det sterkeste og her skal vert fall vi tilbake.

Takk, Mattey1982
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Etter mange gode tilbakemeldinger og anmeldelser bestemte vi oss for å spise middag her.

Vi ble møtt av en lite hyggelig servitør som spurte om vi hadde en reservasjon. Jeg sa «nei», og da sa han bare «NO» og snudde ryggen til å begynte å snakke med andre gjester.

Forstår at det kan være hektisk og helt OK å ikke ha plass, men går fortsatt an å være høflig.

På grunn av dette, valgte vi å ikke reservere til en annen kveld, da han heller ikke tilbydde oss det. Han ga rett og slett blanke i oss.

2  Takk, andreae611
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, rask matservering og veldig vennlige kelnere. Dette stedet matcher det beste i Oslo. Anbefales virkelig.

1  Takk, 619geirg
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Den beste jeg har spist noen gang og jeg har spist mange steder. Den slår både Alex og Sabi sushi i Norge. I tillegg kjempegod servis, gutta som jobber er helt topp!
Najbolji sushi koji sam ikad probala, a probala sam ih mnogo. Uz to odlican servis, decki koji rade su za cistu 10

Dato for besøk: august 2018
Takk, A1561QGjennyh

Reisende som så på Adriatic Sushi & Oyster bar Split, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Adriatic Sushi & Oyster bar Split? Del dine erfaringer!