“Good sushi”

Kjøkken: Sushi, Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

God mat, god sushi - men ganske små biter, så bestill mye forskjellig! Vi hadde dragon roll, avokado maki, mango roll og en spesiell roll, og dragon rollen var best. Fantastisk kroatisk hvitvin. Koste oss!

Takk, emilienereng
Stipe D, Owner på Adriatic Sushi & Oyster Bar Split, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Dear Emilie,

thank you for a nice review. We are so glad we were able to fill out all your expectations.

Kind regards

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og fantastisk stemning. Både maten og servicen var upåklagelig. Drar utvilsomt tilbake neste gang jeg er i Split.

Takk, Voyage34136042241
Stipe D, Owner på Adriatic Sushi & Oyster Bar Split, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Dear Voyage,

Thank you so much for your kind words. We are glad you liked the food and the services. Hope to have you back as our guests soon.

Kind regards.

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelige folk som serverte oss! Anbefales :D kommer gjerne tilbake neste gang vi besøker split!

Dato for besøk: august 2019
Takk, emmawQ4292VE
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte litt av det meste av de forskjellige typene de hadde, og alt var helt topp! Kjempe service av servitør som fikset et par spesialiteter som ikke var på menyen og tilhørende vin. Alt var magisk! Anbefales på det sterkeste og her skal vert fall vi tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Mattey1982
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Etter mange gode tilbakemeldinger og anmeldelser bestemte vi oss for å spise middag her.

Vi ble møtt av en lite hyggelig servitør som spurte om vi hadde en reservasjon. Jeg sa «nei», og da sa han bare «NO» og snudde ryggen til å begynte å snakke med andre gjester.

Forstår at det kan være hektisk og helt OK å ikke ha plass, men går fortsatt an å være høflig.

På grunn av dette, valgte vi å ikke reservere til en annen kveld, da han heller ikke tilbydde oss det. Han ga rett og slett blanke i oss.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, andreae611

Reisende som så på Adriatic Sushi & Oyster Bar Split, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Adriatic Sushi & Oyster Bar Split? Del dine erfaringer!