“Helt perfekt ”

Kjøkken: Sushi, Fra middelhavsområdet, Sjømat, Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 12 september 2017 via mobile enheter

Nydelig sushi. Mye annet på menyen. Gode priser. Helt perfekt for en lunsj eller middag. Anbefales anbefales!!!

Takk, Lola P

Anmeldt 9 september 2017 via mobile enheter

Utrolig deilig mat og ypperlig service! Anbefales på det sterkeste!!! Vi prøvde forskjellige ting og alt smakte godt.

Takk, AnneBalke
Anmeldt 20 august 2017 via mobile enheter

Veldig god sushi i en koselig atmosfære! I tillegg var servicen her helt fantstisk! Vi fikk maten vår litt sent pga problemer på kjøkkenet, dermed fikk vi både gratis vin, dessert og 15% rabatt! Utrolig skjønn dame som serverte oss og maten var fantstisk!!

Takk, Jenny K
Anmeldt 21 juli 2017 via mobile enheter

Nydlig sushi og bra service til ok pris. Bra beliggenhet i gamlebyen og hyggelige servitører. Anbefales!

Takk, Fredrik B
Anmeldt 14 april 2017 via mobile enheter

Koselig restaurant! Vi fikk veldig god mat, og utrolig bra service!
Anbefales!
Stedet ligger perfekt til i gamlebyen!

Takk, IngaOslo_Norway

Reisende som så på Oyster & Sushi Bar Bota, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Oyster & Sushi Bar Bota? Del dine erfaringer!