Utmerket service

Bilen ventet selv om flyet var forsinket. Ny rommelig og ren bil. Vaksinert sjåfør som var en... les mer

Anmeldt 21. september 2021
arnes784
Oslo, Norge
Topp service

Anmeldt 30. september 2019
Morten A
Kristiansand, Norge
Les alle 2 396 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Split
Anmeldt 30. september 2019

Connecto transfer bestilles på nettet direkte i mobiltelefon eller nettbrett. Du legge rinn henteadresse, destinasjon og tidspunkt du vil bli hentet, kan velge kjøretøy utfra antall passasjerer og du får fast pris på forhånd. For lengre turer er dette betydelig rimeligere enn taxi. Holder kontakten med kunden underveis, før henting. Kom i god tid og kjørte til destinasjon helt som bestilt. kan ikke bli bedre.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Morten A
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Veldig bra og pålitelig transfereselskap. Kan trykt anbefale connecto transfere. Vi har bare god erfaring med dette selskapet i Split

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, johnrL5254CO
Anmeldt 14. august 2018

Da vi skulle fra Dubrovnik Flyplass til Orebic, stod vår sjåfør og ventet på oss da vi kom. At flyet var 1 time og 15 minutter forsinket hadde han fått med seg.
Turen gikk veldig fint og vi fikk også mye informasjon om landet og Orebic, da sjåføren tidligere hadde bodd der i 2 år.
Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Andre H
Anmeldt 17. oktober 2017

Som ved tidligere bestillinger. Veldig pressis og nøyaktig service. Hyggelig sjafør som prater engelsk. Anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, AmalW60
Anmeldt 2. august 2017

Veldig godt fornøyd - alt klaffet. Presis og hyggelig sjåfør. Vi fikk stor bil og wifi i bilen uten å ha betalt for det.

Dato for opplevelse: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Setteren
Goran P, Public Relations Manager på Connecto Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2017

Dear Setteren,
Thank you for your kind review, we appreciate it!
Best regards,
ConnectoTransfers.com Marketing Department