Trygg og god reise 😎

Anmeldt 30. september 2019
Morten A
Kristiansand, Norge
Les alle 2 396 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Split
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Pålitelig og puntelig og holdt kontakt med oss helt frem til vi ble hentet. Vi har brukt dem flere ganger og er like fornøyd hver gang. Lørdag ble vi hentet kl 06:30 i Makarska og kjørt til Split airport av en trivelige Sjåfør med navne Ante. Han delte mye nyttig info om stedene vi kjørte gjennom på vei til flyplassen. En trivelig tur!

Dato for opplevelse: september 2021
Takk, 420annet
Anmeldt 30. september 2019

Connecto transfer bestilles på nettet direkte i mobiltelefon eller nettbrett. Du legge rinn henteadresse, destinasjon og tidspunkt du vil bli hentet, kan velge kjøretøy utfra antall passasjerer og du får fast pris på forhånd. For lengre turer er dette betydelig rimeligere enn taxi. Holder kontakten med kunden underveis, før henting. Kom i god tid og kjørte til destinasjon helt som bestilt. kan ikke bli bedre.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Morten A
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Veldig bra og pålitelig transfereselskap. Kan trykt anbefale connecto transfere. Vi har bare god erfaring med dette selskapet i Split

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, johnrL5254CO
Anmeldt 14. august 2018

Da vi skulle fra Dubrovnik Flyplass til Orebic, stod vår sjåfør og ventet på oss da vi kom. At flyet var 1 time og 15 minutter forsinket hadde han fått med seg.
Turen gikk veldig fint og vi fikk også mye informasjon om landet og Orebic, da sjåføren tidligere hadde bodd der i 2 år.
Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Andre H
Anmeldt 17. oktober 2017

Som ved tidligere bestillinger. Veldig pressis og nøyaktig service. Hyggelig sjafør som prater engelsk. Anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, AmalW60