“Himmelen”
Anmeldelse av Makarun

Makarun
Vurdert som nr. 69 av 580 Restauranter i Split
Anmeldt 17. august 2021

Fantastisk sted i sentrum.
Service top.
Rimmelige priser.
Vi kommer tilbake.
Takk for en opplevelse.

Takk, Go775493
JureFarac, Owner på Makarun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Den fine vinden blåser selv om sjømannen ikke ser den

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Dette var den beste servicen familien og jeg har fått de 10 dagene vi var i Split. Her bestilte jeg hjemmelaget makaroni og deilig sjokolade lignende kake med varm karamell som ble helt over som dessert. Det var nydelig!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Nymarks2
JureFarac, Owner på Makarun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world.

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk koselig bakgård med nydelig mat og dessert. Takk til servitøren Stephan som toppet
denne opplevelsen med anbefaling av mat og vin

Dato for besøk: juli 2018
Takk, TrudeJ_12
JureFarac, Owner på Makarun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Thank you very much for your candid review of your experience at Makarun

Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Nydelig og rolig bakgård, vennlig og serviceinnstilt kelner med humoristisk sans. Vi spiste deilige kjøttretter fra grillen, grillede grønnsaker og deilige ovnsbakte poteter. Beste måltidet i Split!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Sylvi S
JureFarac, Owner på Makarun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2017

Thank you very much for your candid review of your experience at Makarun

Anmeldt 31. august 2017 via mobile enheter

Bra fiskesuppe med superlette fiskeboller
Brukbar biff av ytrefilet, bra stekt og godt tilbehør. Fisken min kone hadde bestilt var ikke gjennomkokt. Servitøren kunne tilby ny hovedrett, men da vi ikke ønsket dette mistet han helt interessen for oss.
Den uferdige fiskeretten trakk kraftig ned.

Dato for besøk: august 2017
Takk, ole_ivindn
JureFarac, Owner på Makarun, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2017

Thank you for the feedback about your experience at Makarun. We're disappointed the experience did not meet your expectations, and hope you give us another visit in the future

Reisende som så på Makarun, så også på

Trogir, Split-Dalmatia County

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Makarun? Del dine erfaringer!