“Lunsj”

Vurdert som nr. 93 av 463 Restauranter i Dubrovnik
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Flott spisested oppi i lia. Lunsj i dag. Gratis forrett av fiskepate som smake fortreffelig. Tartar på seng av Rucola er å anbefale, utsøkt tilbredt og har en hod syrlig tilsetning, servert med ristet brød og smør. Kjapp servering

Dato for besøk: juli 2018
Takk, LeifArneH_13

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Har brukt tripadvisior lenge og syntes denne plassen hadde fått veldig flotte anmeldelser. Så vi gikk fra vårt hotell Kompas og 20 meter ned i gaten til Eden. Ble møtt av en kelner som virket hyggelig å vi bestilte mat. Etter maten kom glemte kelneren oss helt og vi ble sittende lenge å ikke få noen som helst tilbud om drikke eller dessert. Ikke ryddet de opp heller. Vi er to stk som ikke er kresene på service eller ting,men dette var utrolig dårlig Da vi bare spurte om regningen tok det 10-15 før vi fikk den, og kelneren virket gammel å stresset.

Vi tipset ikke

Dato for besøk: juli 2018
Takk, CecilieB188
Anmeldt 8. mars 2018

Dette var en koselig liten restaurant med god mat, og hyggelig betjening. Vi spiste en deilig lunch som raskt ble betjent til tross for at vi var 40 gjester.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Bj_rn_TKrokstadelva
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Gratis forrett kom kjapt på bordet. Nydelig fiskepate. Carpaccioen var i toppklasse, kunne gjerne vært noen flere kapers. T-bone steaken var godt og smakfullt krydret, vi ble skikkelig mette!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Lisbeth Schanke R
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening. God service. Fikk gratis forrett. En nydelig fiskepaté og ble ønsket farvel med kaffe og en lokal likør.
Meget hyggelig besøk.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Sjur Ness J

Reisende som så på Eden, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Eden? Del dine erfaringer!