“Spaghetteria Toni”

Spaghetteria Toni
Vurdert som nr. 78 av 463 Restauranter i Dubrovnik
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

God pasta i rolig atmosfære. Passer godt for alle. Maten kom hurtig og det var god service. Kunne absolutt spist her igjen

Takk, denrutetekokeboken

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Alle som liker pasta burde absolutt reise hit når de er i Dubrovnik. Vi bestilte flere forskjellige retter og alt var helt fantastisk! Servicen var også upåklagelig, servitørene kom bort og sjekket om vi ønsket noe mer (på en behagelig, ikke-masete måte) og ga oss gode tips til øl og vin til maten. Skal helt klart tilbake til denne italienske perlen ved neste Dubrovnik-tur :-)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, karinaj153
Anmeldt 23. juni 2017 via mobile enheter

Hadde lest litt om stedet, men ble møtt av en tom restaurant men vi tok sjansen. Skuffet ikke. Hyggelig mennesker og veldig god mat.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, robinv73
Anmeldt 8. august 2015 via mobile enheter

Veldig bra mat og service til en bra pris. Prøvde å spise her om kvelden men det var fullstendig fult med venteliste, så vi gikk dit til en sen lunch dagen etter.

Dato for besøk: august 2015
Takk, 236sirim
Anmeldt 1. august 2013

Vi var 3 par som tilfeldigvis kom over Spaghetteria Toni. Midt i en smal gate, men det er jo neten ikke annet i Dubrovnik-:) God pasta m kylling og fløte, pasta m gnocchi, og bolognese, Enkelt, relativt rimelig godt og mettende. Kan anbefales for et kveldsmåltid

Dato for besøk: juli 2013
    • Atmosfære
Takk, evehaugs

Reisende som så på Spaghetteria Toni, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Spaghetteria Toni? Del dine erfaringer!