“Heldig spontan opplevelse”
Anmeldelse av Nautika Restaurant

Nautika Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 463 Restauranter i Dubrovnik
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservater
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Jeg sjekket tripadvisor etter den beste maten jeg og min kjæreste kunne få her og kom over denne restauranten. Var heldig å få et bord i 1,5 time oppe på terassen med fantastisk utsikt. Profesjonelt opplegg. Fantastisk mat, vin og dessert. Selv om jeg kanskje følte meg ikke riktig kledd for anledningen, fikk ansatte meg til å føle veldig komfortabel. Selv om prislappen er dyrt er det virkelig verdt opplevelsen. Noe jeg og min kjæreste sent vil glemme. Takk og på gjensyn!

Dato for besøk: juli 2018
6  Takk, ChrisLouisS
Mario R, General Manager på Nautika Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Dear Chris G,

Thank you very much for your review. It is always a pleasure to share great experience and your comments are wonderful. We hope that beautiful memories created in Nautika Restaurant will long last in your memory.

Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back in the near future.

With my best regards,

Mario Raic
General Manager

Anmeldt 15. mai 2018

Fikk det beste bordet ute. Rosa gin tonic i fuglebur! Nydelig fisk, fantastiske viner og servitører og hovmester i en klasse for seg.
Vi måtte til bake etter et besøk på en annen god restaurant, og ble mottat med jubel. Ble geleidet ut på terassen og fikk petit four og en nydelig likør på huset.
Dette kan anbefales på det varmeste - men bestill bord!

5  Takk, trinehk
Mario R, General Manager på Nautika Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2018

Dear Guests,

Thank you for your great compliments! Your review makes us very proud and we will keep on holding our quality up high. We are very much looking forward to welcoming you again.

Kind regards,

Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Vi spiste 3retters middag og satt ute på terrassen med nydelig utsikt over festningen og sjøen. Maten var av topp kvalitet, servitørene oppmerksomme og opptar av detaljer. Vi fikk servert kortreist oliven olje til hver måltid. Nautika lærer også egne signatur drinker. Setter var den beste restauranten vi har besøkt i Dubrovnik. Nautika fortjener Michelin stjerne! ✌

4  Takk, barbarabergo
Mario R, General Manager på Nautika Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Dear Barbarabergo,

What a lovely review of your latest visit to our Nautika Restaurant, thank you very much for taking the time to leave us your detailed feedback.

It is a wonderful motivation for us to see that we were able to provide a satisfying experience for our guests, this is and always will be our highest aim.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards,

Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Hadde en fantastisk kveld med urolig god mat & drikke samt en fantastisk god service. Anbefales på det varmeste.

4  Takk, 767monalisa

Dear 767monalsia,

Thank you very much for your kind words. We are proud to hear, that you enjoyed you visit in our Nautika Restaurant. We try to give our best in all facilities. It would be a great pleasure for us to welcome you again and wish you in the meantime all the very best.

Yours Sincerely,

Nautika Team

Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Du må betale litt her, men det må til for å få den beste maten i Dubrovnik. Proff til fingerspissene i service og god mat/drikke.

Dato for besøk: august 2017
4  Takk, S3331KVtoms
Mario R, General Manager på Nautika Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Dear Tom S,

Thank you for your excellent feedback after your visit to our restaurant. It was a pleasure to have you as a guest. It is very inspiring for our team, and we really appreciate it.

We look forward to seeing you again at Nautika.

With best regards,

Reisende som så på Nautika Restaurant, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Nautika Restaurant? Del dine erfaringer!