TripAdvisor

Oliva Pizzeria
Vurdert som nr. 91 av 472 Restauranter i Dubrovnik
Kjøkken: Italiensk, Pizza
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Uteservering, Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Beste pizza
Bra variasjon i pizzamenyen. Vi har prøvde flere som alle falt i smak. Vi fikk anbefalt lokal rødvin, - den var meeeeget god.
Kjempefint personale, serviceminded og hyggelige

Dato for besøk: september 2019
Takk, AnneJ2005

Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Prøvde finne et sted med glutenfri pizza da min bror ikke tåler gluten , på menyen utenfor stod det at det ikke var gluten fritt men da vi spurte , visste det seg at di også hadde En glutenfri meny , man måtte bare spørre , min vanlig pizza var god men den glutenfri pizzaen var noe skuffende

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 512arildh
Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Kan anbefales på det sterkesteGod Pizza, rask servering, hyggelig betjeningMange besøkende, alle bord fullsatt

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, ingersonderaal
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Byens beste pizza! Hyggelig sted, bra service og nydelig pizza! De har også glutenfri pizza der, og den var veldig god :)) Verdt et besøk! :)

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Silje K
Anmeldt 14. august 2015 via mobile enheter

Familie på fire/barn og voksene. Beste pizza i by'n, Pizzaen er smaksrik og har sprø bunn. Pizza som falt i smak både hos voksen og barn. Glimrende servise.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Nils Andre R

Reisende som så på Oliva Pizzeria, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Oliva Pizzeria? Del dine erfaringer!