Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Flotte, nye og rene rom på et hotell med avslappende atmosfære og ypperlig service. Vi hadde halvpensjon, noe som gjorde at vi fikk en utsøkt frokost samt middag hver dag. Det er anbefalt å velge rom med balkong da utsikten og solnedgangen er "breath taking" sett fra Valamar Lacroma. Bassenget er litt lite, men veldig fint og de har veldig høy standard på solsengene. Spa avdelingen var fantastisk, hadde 5 massasjer under mitt ukeslange opphold. Det er en kort spasertur unna stranden og enkelt å reise inn til gamlebyen med buss. Anbefaler dette hotellet for alle reisende til Dubrovnik.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, appollonia2
Ivica S, General Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2016

Dear Guest,

thank you for your nice words, especially for our restaurant offer where you have a wide range of buffet breakfast options and delicious local and international specialties during dinner. There you can enjoy the laid-back atmosphere and watch our chefs as they prepare and serve your food right in front of you.
Also we would like to thank you for mentioning beautiful sea view especially during sunset time.
Thank you once again for choosing Valamar Lacroma, and we hope to welcome you again.

Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Kjempe fornøyd med hotellet! Flott bassengområde og fantastisk frokost. Ryddighet og renslighet på rommene var og upåklagelig. Ikke det mest sentrale hotellet, men for meg som ønsket late dager med ei bok i sola og ved bassenget var dette ypperlig! Behjelpelig betjening og alt er jo bare en busstur unna, da det var bussholdeplass rett utenfor med bussrute
direkte til gamlebyen.

Dato for oppholdet: juli 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, Scorevik
Ivica S, General Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2016

Dear Guest,

Thank you for writing this nice review for us. I’m glad to see that our hotel met your expectations and that you had a relaxed and peaceful stay with us.
I hope that if you ever visit Dubrovnik again or any other part of Croatia you will choose Valamar and you will allow us to give you another memorable vacation.

Anmeldt 1. mai 2016

Vi kom til hotellet og mange hadd bestilt rom med havutsikt,noe vi fikk.Men det som var vesentlig for mange var veranda noe som ingen fikk,men måtte betale extra for.Det ble en dårlig start, men det skulle ikke ødlegge feridagene.Ellers var hotellet flott med god mat og hyggelig betjening.

Romtips: For å få et rolig rom bør en velge rom vekk fra inngangspartiet da det kan bli en del støy hvis det er folk i baren og event. underholdning.
Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, omh274967
Ivica S, General Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2016

Dear Guest,

Warmest of greetings from Lacroma and sincere thank you for writing the review.
Thank you for choosing our hotel for your stay in Dubrovnik.
Thank you for your kind words for our service and particularly regarding our dedicated staff. It is much appreciated.

Anmeldt 12. januar 2016 via mobile enheter

Kjempefint hotell som vi koste oss masse på. Pene og rene rom. Deilig bassengområde og grei mat på hotellet. Fin spa-avdeling og treningssenteret hadde det man trengte for en ferietrim. Jeg var også hos frisøren på hotellet, anbefales. Hyggelige frisør som var god i engelsk, til en meget bra pris.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, KirOla
Ivica S, General Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2016

Kjære gjest,

takk for fantastisk anmeldelse, det var en fryd å lese. Vi er glade for at du hadde et flott opphold i Valamar hotellet. Vi håper å se deg igjen i Valamar Lacroma.

Med vennlig hilsen,
Ivica Sabljić
Daglig leder
Valamar Lacroma Dubrovnik

Anmeldt 31. juli 2015 via mobile enheter

Vi bodde på dette hotellet forrige sommer i en uke.
Hotellet er et av de fineste jeg har bodd på. Fantastisk rom med flott sjøutsikt! Veldig god seng! Hyppig skifte på seng og oppfylling av såpe, sjampo uten at vi måtte be om det.

Maten: Vi hadde halfboard: fantastisk! Jeg er nøye med at maten skal være god, her hadde vi alt vi kunne ønske oss både til frokost og middag.
Jeg var på SPA'et to ganger, veldig hyggelig og gode behandlinger for ansikt og føtter. De tilbyr mye annet også.
Treningsrommet ble benyttet daglig av oss etter løpetur. Treningsrommet var flott!
For Strand eller basseng var det godt system på utlevering av badehåndkle.
Svært fint bassengområde med godt renhold slik at det fremstår delikat og ordentlig.
Full score fra oss på dette hotellet. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, Cecilie L
Ivica S, General Manager på Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2015

Kjære kunder,

Lacroma Hilsener og takk for flott anmeldelse. Vi er veldig glade for å bo hos oss var hyggelig og takk for å anbefale oss. Vi håper også at du vil være i stand til å komme tilbake og nyte Lacroma Dubrovnik og igjen.
Med vennlig hilsen

Ivica Sabljić