“Nydelig mat, rimelige priser!”
Anmeldelse av Maskeron

Maskeron
Vurdert som nr. 42 av 484 Restauranter i Dubrovnik
Prisklasse: kr 72 - kr 166
Anmeldt 3. august 2022 via mobile enheter

Veldig, veldig god kroatisk mat og pizza. Vi hadde Cevapi, pizza, stuffed pork rolls og noen forretter. Husets vin, både rød og hvit. Alt sammen utrolig godt og til en god og rimelig pris. God service - hyggelige og humørfylte servitører. Anbefaler dette stedet!!

Dato for besøk: august 2022
Takk, Vivian F

Anmeldt 16. juli 2022

Fantastisk sted. Veldig bra mat og bra servering. Store porsjoner. Anbefales 😀Ligger litt på utsiden av hovedgaten.

Takk, wencheg
Anmeldt 9. juli 2022 via mobile enheter

Veldig god mat og ypperlig service. Man får store porsjoner mat for en god pris. Restauranten ligger litt unna hovedgaten.

Takk, Roving59834292914
Anmeldt 9. juli 2022

Veldig god mat og bra service, anbefales. Store porsjoner, mye for pengene. Vi bestilte én forrett som holdt til fire personer og delte to stk meat platter til hovedrett.

Takk, F7725ANkristinh
Anmeldt 20. juni 2022 via mobile enheter

Bra mat, gode porsjoner til en forholdsvis grei pris. Hyggelig betjening! En del gjester og variert meny. Vi synes det var en koselig terrasse.

Dato for besøk: juni 2022
Takk, StigU19

Reisende som så på Maskeron, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Maskeron? Del dine erfaringer!