Ulike måter å oppleve Dubrovnik taubane på
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Fin tur opp med taubanen. Fantastisk utsikt og fabelaktig Resturant på toppen med en nydelig utsikt. Bord burde bestilles på forhånd, for å få de beste bordene med den fineste utsikten.

Takk, Kim T
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi var heldige og slapp den helt store køen. Anbefaler å kjøpe biletter i forkant (får kjøpt i gamle byen) Da sparer en en del tid. Flott utsikt over Dubrovnik. Men trolig ikke verdt prisen...

Takk, sveinmagnusm2016
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Vi tok taxi opp til restaurant panorama og gondolen ned igjen. Utrolig utsikt og glad vi testet taubanen.

Takk, 560sigmundh
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Rask og enkel måte for å komme til toppen. Helt fantastisk utsikt ut over Dubrovnik. Anbefales til alle som besøker byen.

1  Takk, Catruska
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Anbefales å gjøre minst en gang hvis du uansett er i byen. Hvis du liker å bevege deg så kan du like så godt ta banen opp for å rusle ned igjen. Kan ikke ta mer enn 40 minutter å gå ned.

Takk, Torstein F