“Meget bra mat og service ”
Anmeldelse av Oyster & Sushi Bar Bota

Oyster & Sushi Bar Bota
Vurdert som nr. 3 av 463 Restauranter i Dubrovnik
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservater
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelige Josipa var svært hyggelig og serviceinnstilt og maten var fortreffelig. Sushi var virkelig bra her.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Arildoen

Anmeldt 30. april 2019 via mobile enheter

Fantastisk god Sushi. Vi hadde tempura og maki med tunfisk mm . Liten perle av et sted. Ofte fult så lurt a bestille bord. Er du så heldig å få Dino som servitør er du i gode hender og får et trivelig og morsomt måltid med den beste Sushi jeg har smakt noen gang. Anbefales som et sted du burde oppleve maten i Dubrovnik.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, 497petterb
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

En matopplevelse av de sjeldne!!! Fantastisk sushi, spiste tunfisktartar for første gang - blir definitivt ikke den siste! Beef teryaki var nydelig, og sjokoladekaken med dadler likeså Anbefales på det varmeste ❤️

Takk, Harlaugseter
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Jeg spiser ikke sjømat, så når min venn foreslår sushi så blir man jo automatisk skeptisk, men virkelig. Di få rettene uten fisk/skalldyr var av en annen verden. Dette var ett måltid av full nytelse, så mye att vi bestilte en runde til med mat. Super service og en perfekt start på dagen. Definitivt vært å vente på bord

Takk, hbnl34
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Trenger ikke si annet enn at maten, atmosfæren, servitøren og vinen var MAGISK!! Syns jeg ikke kan spise her ukentlig! Vi spiste 3 forskjellige sushi og biff teriyaki, alt var 110%! Servitøren vår var Supersøt og serviceinnstilt! Kommer definitivt tilbake! ❣️

Takk, linda4466

Reisende som så på Oyster & Sushi Bar Bota, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Oyster & Sushi Bar Bota? Del dine erfaringer!