“Helt skjønt!”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Anbefales! Nydelig sted. Høy it - faktor. Tilhørende grottebar ved sjøen på nedsiden av restauranten. Nydelig mat, profesjonell betjening. Bør besøkes! Bort fra turistkaoset som ellers kan befinne seg i Dubrovnik. Nydelig.

Dato for besøk: august 2018
Takk, andreafT2371UN

Anmeldt 3. august 2018

Vi spiste lunch og middag flere ganger i løpet av de dagene vi bodde på hotellet. Maten var velsmakende og delikat presentert og servicen fra de ansatte var topp. Noe av maten og vinen var priset høyt i forhold til tilsvarende steder vi har besøkt. Men alt i alt, meget bra spisested.

Dato for besøk: april 2018
Takk, GeirAK
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Fikk feil mat, bestilte torsk, fikk laks, men maten var god. Ventet svært lenge på å få bestille, kelnerne overså oss fordi de var for opptatt med å flambere. Flambert biff var veldig god, husets vin passet fint til.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Einarur
Anmeldt 23. mai 2017

Maten på restauranten var svært god. Vi spiste både lunch og middag flere ganger i løpet av uken. Servicen var svært bra. Nydelig utsikt mot havet og sør.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Kjell B
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Spiste her to ganger i løpet av vårt opphold, virkelig et bra sted. God mat og veldig hyggelig betjening. Lokal vin, men godt nok utvalg. Fanatisk utsikt over Lapad-bukta. Og faktisk barnevennlig. Valuta for pengene, men et rimelig sted er det ikke. Trendy bar i et grotte-kompleks i etasjene under, samt en liten molo ut mot havet.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, Christian K

Reisende som så på Restaurant More Dubrovnik, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Restaurant More Dubrovnik? Del dine erfaringer!