“5 av 5”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Vi har spist her 2 ganger allerede. Alt vi har spist har vært veldig godt. Vanskelig å finne en favoritt blandt and, lam, rib eye og tagliatelle men dessert favoritt var sjokolade fondanten. Den var perfekt. Betjeningen på Magallan var hyggelig og passe oppvartende. Deilig når de gir deg tid. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, AnneJ2404
Tomislav R, Public Relations Manager på Magellan Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2018

Dear guest,
first of all, we wish to thank you for taking your valuable time to share your experience here with TripAdvisor community. It makes us happy to hear that you had a wonderful time in Magellan. Your words are a big inspiration for us to stay on the high level and work even harder so we can create a memory for guests such as you are.
We wish you all the best in the future and we all hope to see you again in not so distant future.
Kind regards

Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Perfekt mat og yppelig service! Friske råvarer og vakre lokaler! Anbefales på det sterkeste, veldig familie vennlig!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Ali K
Tomislav R, Public Relations Manager på Magellan Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Dear Ali,
thank you for your visit. It makes us happy to hear that you were very satisfied during your stay in Magellan restauran, as well, as we are thankful to see that you share your experience with TripAdvisor community. Hopefuly, we will see you again in not so distant future.
Kind regards

Anmeldt 18. mai 2018

Vi bodde like i nærheten av Magellan og besøkte denne restauranten flere ganger ettersom de hadde nydelig mat og hyggelig personale. Siste dagen vår fikk vi en øl hver på huset, utrolig hyggelig. Kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Dubrovnik.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Camzo81
Tomislav R, Public Relations Manager på Magellan Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2018

Dear guest,
thank you for your visit and your contribution. It makes us happy to hear that you enjoyed our cuisine. It is our goal to create memories for guests such as you are. Thank you for your contribution and recommendation and hopefully, we will see you again.

Anmeldt 15. april 2018

Vi bodde på hotel i nærheten og kom tilfeldigvis over restauranten.
Vi spiste middag her 3 ganger i løpet av uken og det var helt fantastisk bra mat.
Anbefales virkelig å ta turen innom :)

Dato for besøk: april 2018
Takk, GunnKjersti
Tomislav R, Public Relations Manager på Magellan Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2018

Dear Gunn,
thank you for your visit and your contribution. It makes us happy to hear that you enjoyed your stay at our restaurant and we all hope to see you again in not so distant future.

Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Dubrovnik i sommer. Vi hadde 11 dager i byen. Vi hadde hørt mye bra om Magellan fra tripadvisor. Den første kvelden vi besøkte Magellan bestilte jeg bord via Facebook. Dette var kjempelett og de svarte med en gang. Vi fikk bord på terrassen. Vi bestilte 6-retter til han, og 4-retter til meg. Maten var helt fantastisk, en kokk som virkelig kan mat og vet hvilke smaker som passer sammen. Alle rettene var velkomponerte med utsøkte råvarer og helt utrolig god smak. Vi følte oss spesielle og godt ivaretatt av kelneren. Servicen var enestående alle kveldene. Vi valgte å spise her 4 ganger. Kelnerne tok seg tid til å svare på våre spørsmål om kultur og mattradisjoner mens vi ventet. Prisnivået er lavere enn samtlige fine dining restauranter i gamlebyen. Maten på Magellan var bedre enn alle resturantene vi prøvde i gamlebyen. Hvorfor dra på turistfellene i gamlebyen når Magellan finnes?

Dato for besøk: august 2017
3  Takk, 551kaial
Tomislav R, Public Relations Manager på Magellan Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2018

Reisende som så på Magellan Restaurant, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Magellan Restaurant? Del dine erfaringer!