“Ok”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Var inne og spiste lunsj og tok 1 glass vin. Salaten var grei...service ok. Flott sted for en letter lunsj på en varm dag.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Trine125

Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Vi ville spise pizza og ønsket ikke å gå så langt fra hotellet, så valget falt på Konoba. Bestilte en mixed pizza og en vegetarianer pizza. Fikk forrett med tunfiskpate "på huset", en hyggelig overraskelse. Pizzaen var veldig god, god ost og crispy bunn. Vi satt ute på takterrassen og hadde utsikt over havnen, og var de eneste i restauranten. God service.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Metteman
Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Flott plass, men ikkje så imponert over maten. Forretten som er "på huset" blir belasta rekninga som kuvertoppdekning. Vi bestilte biff, en godt stekt og en middels. Begge biffene var rå når vi fekk dei servert. Etter ei ny runde på ilden kom biffene tilbake, men fortsatt alt for blodige i forhold til bestillinga. En beklagelse hadde hjelpt på inntrykket, istaden sat vi igjen med følelsen av at vi var vanskelige gjester. Vinen var no god.....

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, mhhage
Anmeldt 25. juli 2015 via mobile enheter

Blid og hyggelig betjening og god mat. Koselig og god utsikt fra taket. Grei meny med både fisk, kjøtt og pizza retter. Prøv gjerne den lokale vinen!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, hansinge64
Anmeldt 9. august 2014

Besøkte denne restauranten flere ganger under vårt opphold i Dubrovnik. Vi ble bestandig godt mottatt og det var ikke noen problem med bord om vi var 5 eller 12 personer som ankom. Helt grei meny med ganske så bra utvalg både hva mat og drikke angår. Vil spesielt skryte av biffene på stedet . Kjempegodt!! Det serveres bestandig en gratis apiritif før hovedmåltidet , som regel en salat med et eller annet tilbehør. Bestillinger taes raskt og effektivt og serveringen er likeså. Tiltross for restaurantens beliggenhet like ved veien er det ingen sjenerende trafikkstøy når men sitter ute på taket. Vil gi skryt til kelnerne som bestandig er trivelige og serviceinnstilte. Denne restauranten ble min families favoritt iunder vårt 14-dagers opphold i Dubrovnik. Jeg anbefaler den varmt til andre besøkende i Dubrovnik.

Dato for besøk: august 2014
    • Atmosfære
Takk, Froskusn

Reisende som så på Konoba - Pizzeria Blidinje, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Konoba - Pizzeria Blidinje? Del dine erfaringer!