“Herlig takteresse og god mat”

Konoba - Pizzeria Blidinje
Vurdert som nr. 130 av 456 Restauranter i Dubrovnik
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. april 2019

Ble blidt tatt imot av en hyggelig dame som åpnet takterassen for meg.
Selv om det er en trafikkert vei, like ved, er det hyggelig å se ut mot havnen
Maten var veldig god, spiste sjømat. Hyggelig service og greie priser.
Var der 3 ganger. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: mars 2019
Takk, aleksander80
JasminDBK, Guest Relations Manager på Konoba - Pizzeria Blidinje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2019

Dear aleksander80, thank you for your review. We're happy you've enjoyed your several visits to Blidinje! Please come again and all the best from sunny Dubrovnik! Takk!!

Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Var inne og spiste lunsj og tok 1 glass vin. Salaten var grei...service ok. Flott sted for en letter lunsj på en varm dag.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Trine125
Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Vi ville spise pizza og ønsket ikke å gå så langt fra hotellet, så valget falt på Konoba. Bestilte en mixed pizza og en vegetarianer pizza. Fikk forrett med tunfiskpate "på huset", en hyggelig overraskelse. Pizzaen var veldig god, god ost og crispy bunn. Vi satt ute på takterrassen og hadde utsikt over havnen, og var de eneste i restauranten. God service.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Metteman
Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Flott plass, men ikkje så imponert over maten. Forretten som er "på huset" blir belasta rekninga som kuvertoppdekning. Vi bestilte biff, en godt stekt og en middels. Begge biffene var rå når vi fekk dei servert. Etter ei ny runde på ilden kom biffene tilbake, men fortsatt alt for blodige i forhold til bestillinga. En beklagelse hadde hjelpt på inntrykket, istaden sat vi igjen med følelsen av at vi var vanskelige gjester. Vinen var no god.....

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, mhhage
Anmeldt 25. juli 2015 via mobile enheter

Blid og hyggelig betjening og god mat. Koselig og god utsikt fra taket. Grei meny med både fisk, kjøtt og pizza retter. Prøv gjerne den lokale vinen!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, hansinge64

Reisende som så på Konoba - Pizzeria Blidinje, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Konoba - Pizzeria Blidinje? Del dine erfaringer!