Anmeldt 22. mai 2016

Hotell Neptun ligger like utenfor Dubrovnik på Lapad halvøya. Rommene er nylig oppusset og badene er flott og moderne. Utsikten fra hotellet er fantastisk og stien ned til Lapadbukta er nydelig. Mens vi ventet på rommet så fikk vi servert cava i vestibylen. Service var flott og man kan benytte seg av fasiliteter på nærliggende hotell i samme kjed. Spa, innendørs, utendørs bassenger. Div. Restauranter og barer. Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Fantastisk utsikt, rent og pent.
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Blomstergg
Anmeldt 3. oktober 2015 via mobile enheter

Nydelig hotell, fine rom. Vi hadde rom med havutsikt,og hver kveld med fantastiske solnedganger.
Meget bra frokost med alt en kunne ønske og den kunne en innta både ute på terrassen eller inne.
Om kvelden var det buffeer med forskjellig tema til €20.
Utenfor ved klippene var det solsenger til alle og i alt fire
bassenger.
Det var også en strandbar og en a la carte restaurant, Zoe med
veldig god mat og ikke minst vin. Hyggelig service.

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Ellen Marie L
Anmeldt 22. september 2015 via mobile enheter

Vi hadde et utrolig flott opphold på hotel Neptun. Helt nyrenovert hotel. Kjempe pent og rent overalt. Fantastisk hyggelige medarbeidere! God frokost og flotte omgivelser. Vi brukte stranden på klippene hver dag, kjempe flott! Gode drinker og god mat på on the rocks. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Stine W
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Vi hadde10 flotte dager på Neptun hotell. Hotellet var nyresturert med god standard, rent og fine innbydende rom. Veldig blid og hyggelig betjening i alle ledd. Flotte omgivelser. Gratis badehåndkle hver dag og god frokostbufe. Lett å komme seg inn til Dybrovnik by med buss som går hvert 15 min. Kommer gjerne igjen hit
Elisabeth fra Brumunddal

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Elisabeth W
Anmeldt 15. juni 2015

Her finner man alt man ønsker! Flotte rom, nydelig utsikt, hyggelig betjening og god mat. Flott å ligge på solsenger mellom klippene nedenfor hotellet, eller man kan velge et av bassengene. Avslutt gjerne dagen med et opphold i det flotte spaanlegget.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Fisker61