Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk belligenhet og hyggelig personale. Både basseng og bademuligheter i sjø. Kort avstand til Gamlebyen i Dubrovnik . Ligger i rolig strøk nord for selve byen med utsikt over havet. Hotellet er renovert i senere tid og fremstår som nytt.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Ove G
Anmeldt 10. mai 2017 via mobile enheter

Hotell Neptun er i en kjede med 4 hoteller. Samme eier på alle. Så er et ganske stort område. Hadde oppgradert rom med sjøutsikt. Rommet var stort og rent. Gode senger. Minibar. Frokosten er god, greit utvalgt. Du kan i tillegg bestille omelett osv uten ekstra kostnad. Minibank i resepsjonen! Treningsrommet er lite og slitt... dårlig hotellbar desverre.
Plasseringen er flott rett ved havet. Bussen tar ca 15 min inn til gamlebyen, og går ofte.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, kaia80
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Veldig fint hotell. Vi ble hentet på flyplassen av en fin bil med en kjempe hyggelig/informasjonsrik sjåfør. Rommene er fine og ryddige sammen med resepsjonen. God og variert frokost.
Vi spiste på Zoe første kveld som er 2 minutter unna. Kjempe god mat og utrolig fin utsikt! God service også.
Bussen er bare 2 minutter unna og går direkte til Old Town. Den går hvert 15 minutt - koster bare 15 kunas.
Har et spa som er deilig men lite - men har absolutt det som trengs (varmet basseng, sauna, steam-room, samt mulige behandlinger hvis ønskelig).
Veldig bra service på hotellet!
De større bassengene er dessverre ikke i sesong nå så de har vi ikke fått brukt, men mer enn nok med det lille de har rett utenfor!

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, amjor
Anmeldt 4. april 2017

Kjempefint hotell med nydelig havsutsikt. Veldig fine og rene rom. Hyggelige og blide ansatte som gjorde alt for at du skulle ha en fin ferie. Frokosten var veldig god så dette hotellet kan jeg anbefale.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, lenas117
Anmeldt 22. mai 2016

Hotell Neptun ligger like utenfor Dubrovnik på Lapad halvøya. Rommene er nylig oppusset og badene er flott og moderne. Utsikten fra hotellet er fantastisk og stien ned til Lapadbukta er nydelig. Mens vi ventet på rommet så fikk vi servert cava i vestibylen. Service var flott og man kan benytte seg av fasiliteter på nærliggende hotell i samme kjed. Spa, innendørs, utendørs bassenger. Div. Restauranter og barer. Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Fantastisk utsikt, rent og pent.
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Blomstergg