“Smakfull japanskmat”

Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig betjening, rask service og god atmosfære! Maten er pen og smakfull, men husk og bestille bord.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Estafanfan

Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Maten er nydelig, god service og god drikke. Stedet er godt gjemt, men når dere først kommer dit blir opplevelsen veldig bra. Kjenner ikke igjen beskrivelsen noen andre hadde 10 juni, de må ha vært sure når de ankom selv.

Vårt andre besøk i dag. Bestill i forveien.

Mandager stengt.

Spicy tuna og spicy salmon er veldig spicy☀️

Vi skulle gjerne vært der enda en gang, men rekker det dessverre ikke før hjemreisen vår

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Gladmat1
Anmeldt 24. september 2016 via mobile enheter

Hadde ikke reservert på en lørdags kveld, men de fikk presset oss inn alle 4 likevell. God sushi, mør biff & gode desserter, alt for en flott pris!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Kristian Bjørne... O
Anmeldt 7. august 2016

Kjempegod mat til lave priser, så det var lett å forstå at denne restauranten er meget ettertraktet. Det var derfor vanskelig å få bestilt bord, noe som er obligatorisk (alltid fullt). Minus for støyende lokale og litt stresset atmosfære. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Frode F
Anmeldt 14. juli 2015 via mobile enheter

Veldig god sushi, helt ok utvalg av drikke (kunne gjerne hatt litt større utvalg av drikke). Men alt i alt veldig bra. Rolig sted med god sushi. Prisene er veldig gode, anbefales et besøk!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, DanLN

Reisende som så på Shizuku Japanese cuisine, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Shizuku Japanese cuisine? Del dine erfaringer!