“Fantastisk mat og service!”
Anmeldelse av Shizuku Japanese cuisine

Shizuku Japanese cuisine
Vurdert som nr. 29 av 456 Restauranter i Dubrovnik
Kjøkken: Sushi, Asiatisk, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min dro hit da vi ønsker å spise ramen/nudelsuppe. Vi opplevde god service på en fin restaurant. Høffelige kelnere, god service, deilig temperatur. Maten kom fort, maten var ikke dyr, og helt fantastisk god! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Linncha12

Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig betjening, rask service og god atmosfære! Maten er pen og smakfull, men husk og bestille bord.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Estafanfan
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Maten er nydelig, god service og god drikke. Stedet er godt gjemt, men når dere først kommer dit blir opplevelsen veldig bra. Kjenner ikke igjen beskrivelsen noen andre hadde 10 juni, de må ha vært sure når de ankom selv.

Vårt andre besøk i dag. Bestill i forveien.

Mandager stengt.

Spicy tuna og spicy salmon er veldig spicy☀️

Vi skulle gjerne vært der enda en gang, men rekker det dessverre ikke før hjemreisen vår

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Gladmat1
Anmeldt 24. september 2016 via mobile enheter

Hadde ikke reservert på en lørdags kveld, men de fikk presset oss inn alle 4 likevell. God sushi, mør biff & gode desserter, alt for en flott pris!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Kristian Bjørne... O
Anmeldt 7. august 2016

Kjempegod mat til lave priser, så det var lett å forstå at denne restauranten er meget ettertraktet. Det var derfor vanskelig å få bestilt bord, noe som er obligatorisk (alltid fullt). Minus for støyende lokale og litt stresset atmosfære. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Frode F

Reisende som så på Shizuku Japanese cuisine, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Shizuku Japanese cuisine? Del dine erfaringer!