“Ekstremt bra”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Om du vil ha kjøtt i Dubrovnik, så drar du hit. Veldig bra service og ikke minst helt vidunderlig mat! Ivan, som er en servitør, holdte oss ved selskap hele tiden og passet på at vi hadde nok med mat og drikke.

1  Takk, Climber54357259847

Anmeldt 31. juli 2019

Resturanten var den siste vi dro på før hjemreise, og den skuffet ikke. Services var yppelig og maten smakte veldig godt. Jeg delte en meat platter med min kusine og det vil jeg virkelig anbefale. Vi ble begge veldig mett og avsluttet med en hjemmelaget sjokoladekake med is. Vi reserverte bor for åtte og kom oss dit lett med buss 1a eller 1b fra gamlebyen. Opplevelsen var veldig bra, og jeg vil virkelig anbefale en tur til denne restauranten for en smak av lokal mat.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Norskturist124
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig god service vennlig servitører og maten var fantastisk. Flott plass fin utsikt. Spiste 3 retters og ble stapp mett. Anbefales virkelig.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, monicak963
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Koselig atmosfære, god mat, og ikke minst veldig mye mat til en god prisLigger ca 10 min. fra Gamlebyen, men nåes enkelt med uber. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, hannesisselv
Anmeldt 5. juli 2015 via mobile enheter

Ligger utenfor turist løypa, rett ved veien som er lite trafikkert til tider, god service og god mat. Pizza er stor eller enorm. Gå for stor. Ute og inne , men det forgår ute i brisen og utsikten.

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, Oslo_NorwayBRiise

Reisende som så på Konoba Bonaca, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Konoba Bonaca? Del dine erfaringer!