“Hyggelig sted og god mat”
Anmeldelse av Segreto Pasta & Grill

Segreto Pasta & Grill
Vurdert som nr. 81 av 464 Restauranter i Dubrovnik
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Koselig og hyggelig restaurant men god service!
Nydelig mat, spiste pasta her to ganger i løpet av oppholdet vårt i Dubrovnik. Anbefales et besøk!

Dato for besøk: april 2019
Takk, 371ninam

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Har aldri vært borti mer uforskammet betjening, var svært uhøflig mot oss ved inngangen når vi ikke ville spise der (vi hadde allerede spist middag)
Eva

2  Takk, Rasmus L
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Beste pastaen på vår siste kveld i Kroatia.
Vi har spist mye italiensk- men denne var absolutt best. Spiste 2 ulike retter - begge var nydelig. De har både pasta og andre kjøtt hovedretter.

Rask og god service.

Takk, Mokape23
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Meget hyggelig og intim restaurant med god vin og hyggelig betjening. Maten kom raskt og smakte nydelig, dette må være noe av den beste pastaen i gamlebyen.

Takk, Jørgen S
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Alt fra service til mat var fullkomment. Vi spiste risotto med reker og kylling med gresskarpurré, og alt var helt perfekt. Den lokale rødvinen kelneren anbefalte var fyldig og god. Vi dro hit to ganger i løpet av ferieuken, beste restauranten i byen.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, idamariea2017

Reisende som så på Segreto Pasta & Grill, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Segreto Pasta & Grill? Del dine erfaringer!